
"szalon szépségű haj, innováció, kinetikus design, aktív hatóanyag, gyöngy/kasmír/selyem kivonat, gyémánt standard, fodrászok/fogorvosok/féllábú etióp gyerekek ihlették, forradalmian új, mai rohanó világunkban..."
(érdemes a kommenteket is elolvasni)
Reklám 1 (amikor csak az első tisztító van meg)
-Ez milyen jó még a sarkokból is képes minimális mennyiséggel is kiszedni a szutykot...
Reklám 2 (amikor már a 2-ik tisztítót dobják piacra)
-Itt az új tisztító (a kép 2 részre feleződik) jobb oldalt a régi tisztítót használtuk (természetesen többet öntöttek oda semmi vagy alig jön le valami) baloldalt pedig az új tisztítót láthatják (ebből 2 cseppet használnak minden szutyok maradék talanul lejön)
pedig a gyártó és a termék ugyan az.... csak a saját terméküket fikázzák :D