Vagyis jobb a nyelv-, és beszédkészségük? : ) (ami ÁLLÍTÓLAG nincs is)
Amúgy attól, hogy a betegségük miatt vannak nehézségeik, attól még az a tényen nem változtat, hogy rosszabb a nyelvérzékük, vagyis létezik a jelenség.
Mellesleg: "Míg egy olyan, aki nem volt jó matekból sohasem (én is ilyen vagyok, együtt érzek :)), az életét leélhetné matematikusok között, mégsem lenne zseni."- ez így igaz. De hol van itt az általad is említett szorgalom és motiváció? Pusztán azzal, hogy matematikusokkal veszi magát körül, nyilván nem fog jobban menni a matek. De több energia ráfordításával, több munkával még ha nem is lesz Nobel-díjas matematikus, elérhet eredményeket. Teszem azt, hogy nem bukik meg a tárgyból. Szerinted nincs olyan, hogy nyelvérzék, de ha a matekról van szó másképp gondolod. Ja, vagy hogy az neked nem megy? Ehhez csak annyit fűznék hozzá, hogy én világ életemben közepes tanuló voltam matekból és ahogy egyre nehezebb lett a tananyag, úgy romlott az átlagom. Mindezt addig, amíg kilencedikben félévkor majdnem megrántottak a tantárgyból. Akkor elkezdtem matek tanárhoz járni, és utána szinte csak 4-est, 5-öst kaptam és néha-néha becsúszott egy-egy 3-as. A mai napig szeretem és értem a matekot, különösen azt a tananyagrészt, amiből majdnem megbuktam.
Amúgy attól, hogy a betegségük miatt vannak nehézségeik, attól még az a tényen nem változtat, hogy rosszabb a nyelvérzékük, vagyis létezik a jelenség.
Mellesleg: "Míg egy olyan, aki nem volt jó matekból sohasem (én is ilyen vagyok, együtt érzek :)), az életét leélhetné matematikusok között, mégsem lenne zseni."- ez így igaz. De hol van itt az általad is említett szorgalom és motiváció? Pusztán azzal, hogy matematikusokkal veszi magát körül, nyilván nem fog jobban menni a matek. De több energia ráfordításával, több munkával még ha nem is lesz Nobel-díjas matematikus, elérhet eredményeket. Teszem azt, hogy nem bukik meg a tárgyból. Szerinted nincs olyan, hogy nyelvérzék, de ha a matekról van szó másképp gondolod. Ja, vagy hogy az neked nem megy? Ehhez csak annyit fűznék hozzá, hogy én világ életemben közepes tanuló voltam matekból és ahogy egyre nehezebb lett a tananyag, úgy romlott az átlagom. Mindezt addig, amíg kilencedikben félévkor majdnem megrántottak a tantárgyból. Akkor elkezdtem matek tanárhoz járni, és utána szinte csak 4-est, 5-öst kaptam és néha-néha becsúszott egy-egy 3-as. A mai napig szeretem és értem a matekot, különösen azt a tananyagrészt, amiből majdnem megbuktam.