A szarkazmus és az irónia között van különbség. Az alább említett alkotóknak (Monty Python, L'art pour l'art) van mondanivalójuk (mely általában a szociális társadalmi berendezkedésen alapul) azon túl hogy a szürrealizmuson belül is egyedi stílust képviselnek ezzel, és így a szórakoztató iparban, azon belül a komédiában is. Ennek a reklámnak semmi mondani valója nincs se átvitt értelemben sem sehogyan, mivel nincs 'TARTALMA'. Semmilyen mögöttes célzást, hátteret nem vélek felfedezni benne a gúnyon kívül. Ezért számomra értékelhetetlen. Lehet óvodásként még tudtam nevetni azon ha valaki idiótát csinál magából a semmiért, de egy bizonyos kor után inkább szánalmas mint pozitív. Aki pedig ezért elítél az menjen segítséget kérni hogy ezt fel tudja értelmesen dolgozni és ne kelljen úgy megnyilvánulnia hogy elküldi azt, aki nem ért vele egyet, oda ahova igazából ő maga való.
Amennyiben egy érthető mondanivalóval elő tud állni valaki a reklám kapcsán, úgy elismerem hogy akkor eddig feneketlenül másképp értelmeztem az angol humort, amit viszont igenis szeretek.
Amennyiben egy érthető mondanivalóval elő tud állni valaki a reklám kapcsán, úgy elismerem hogy akkor eddig feneketlenül másképp értelmeztem az angol humort, amit viszont igenis szeretek.