Ember! Lehet, hogy magát az autót 2 nap alatt szerelik össze félkész, illetve kész alkatrészekből, de szerinted azok hol teremnek? Fán? Bányászni, kohászati üzemet, vegyipari gyárakat, stb. fenntartani nem kell hozzá? Az egész folyamatot nézd, ami ahhoz kell, hogy egy autó legördüljön a futószalagról, ne csak az utolsó lépéseket...! (De erről már írtak előttem.) Az is sokat mondó tény, hogy a világ vezető nagyvállalatai (nem kis országok bevételeit meghaladó tőkével...) autógyárak. Ők szarják a törvényt meg a trendeket. Ők az egyik legnagyobb kuncsaftjai a geológiai nyersanyagokat feldolgozó iparnak... De természetesen vezetőik kizárólag erkölcsös, jóravaló emberek, akiket nem a profit érdekel, hanem a Föld megmentésén fáradoznak... Avassuk őket szentté ebben a minutában! -,-
Más részről az elég gyenge érv, hogy más iparágaknak is szüksége van fémre. Rohadtul nem mindegy a mennyiség, amit igencsak megdob az autógyártók igénye. Magánautóra ennek ellenére úgy istenigazából nagyon kevés embernek van valóban szüksége, a többségnek felesleges luxuscikk, státuszszimbólum, az elkényelmesedést szolgáló eszköz. Ez értelmetlen PAZARLÁS. Ezt pedig nem ellensúlyozza az, ha az autó használatát környezetbarátABBnak reklámozzák (legfeljebb a leendő tulajdonosok lelkiismeretét lehet vele megnyugtatni...).
Más részről az elég gyenge érv, hogy más iparágaknak is szüksége van fémre. Rohadtul nem mindegy a mennyiség, amit igencsak megdob az autógyártók igénye. Magánautóra ennek ellenére úgy istenigazából nagyon kevés embernek van valóban szüksége, a többségnek felesleges luxuscikk, státuszszimbólum, az elkényelmesedést szolgáló eszköz. Ez értelmetlen PAZARLÁS. Ezt pedig nem ellensúlyozza az, ha az autó használatát környezetbarátABBnak reklámozzák (legfeljebb a leendő tulajdonosok lelkiismeretét lehet vele megnyugtatni...).