1990-ben Apró Piroska közbenjárásával félár alatt privatizálták az ország legnyereségesebb vállalatát.
Akkor Gy. Feri is résztulaj volt ha jól hallottam.
Akkor a vevők aláírták azt is, hogy 2011-ig 3.000.000.000,- Ft (akkori értéken) étékű biztonsági fejlesztést hajtanak végre. Amennyiben ezt nem teszik meg kötbért kell fizetniük: 1.000.000,- Ft igen! nem kevés a nulla!!!
Gyurcsány már nem tulajdonos, a volt felesége vagy ezt kérte váláskor, vagy kivásárolta, viszont ha akkor elmulasztották a kötelező fejlesztést szintén aláíratni az új tulajjal, akkor Gy. F. is felelős! Szerintem max ez az 1 vád ami őt érheti sajna...
Motim Gy. F. jelenlegi cége üzleti partnere a MAL-nak. Veszélyes munkakörben max 38 óra a heti munkaidő. Ezt a motimnál rendszeresen túllépték és az e miatti büntit és túlórát sem fizették ki...
2004-ben, igen Gy. F. hatalomra kerülését követően maguk előnyére módosították a törvény, miszerint az alufeldolgozás nem minősül veszélyes munkakörnek, ezért is állítja a MAL vezetése, sajna az Unió is, hogy nem veszélyes az anyag. Akkor mitől szenvedtek égési sebeket 150-en?
Ma küldtünk 2 teherautónyi adományt Devecserre! A legdurvább, hogy a faluból kijövet nem mosták le a kocsijainkat, azt már itt pesten végeztük el. Van rendes ülepítő a mosónkban, meg szűrő, vízzel és sósavval higítjuk a csatornába jutás előtt a cuccot. kb 40 liternyi sár volt a 2 kocsin... :(((
A jó a dologban, hogy a kocsik reggeli elindítását követően 2 sorsjeggyel is 1000-1000 Ft-ot nyertem. 3 óra múlva meg lottósorsolás lesz. :))))
Hiába jönnek külföldről szakemberek, ilyen a világon sehol sem történt még, hogy lakott területet öntött volna ipari mérgező iszap.
Akkor Gy. Feri is résztulaj volt ha jól hallottam.
Akkor a vevők aláírták azt is, hogy 2011-ig 3.000.000.000,- Ft (akkori értéken) étékű biztonsági fejlesztést hajtanak végre. Amennyiben ezt nem teszik meg kötbért kell fizetniük: 1.000.000,- Ft igen! nem kevés a nulla!!!
Gyurcsány már nem tulajdonos, a volt felesége vagy ezt kérte váláskor, vagy kivásárolta, viszont ha akkor elmulasztották a kötelező fejlesztést szintén aláíratni az új tulajjal, akkor Gy. F. is felelős! Szerintem max ez az 1 vád ami őt érheti sajna...
Motim Gy. F. jelenlegi cége üzleti partnere a MAL-nak. Veszélyes munkakörben max 38 óra a heti munkaidő. Ezt a motimnál rendszeresen túllépték és az e miatti büntit és túlórát sem fizették ki...
2004-ben, igen Gy. F. hatalomra kerülését követően maguk előnyére módosították a törvény, miszerint az alufeldolgozás nem minősül veszélyes munkakörnek, ezért is állítja a MAL vezetése, sajna az Unió is, hogy nem veszélyes az anyag. Akkor mitől szenvedtek égési sebeket 150-en?
Ma küldtünk 2 teherautónyi adományt Devecserre! A legdurvább, hogy a faluból kijövet nem mosták le a kocsijainkat, azt már itt pesten végeztük el. Van rendes ülepítő a mosónkban, meg szűrő, vízzel és sósavval higítjuk a csatornába jutás előtt a cuccot. kb 40 liternyi sár volt a 2 kocsin... :(((
A jó a dologban, hogy a kocsik reggeli elindítását követően 2 sorsjeggyel is 1000-1000 Ft-ot nyertem. 3 óra múlva meg lottósorsolás lesz. :))))
Hiába jönnek külföldről szakemberek, ilyen a világon sehol sem történt még, hogy lakott területet öntött volna ipari mérgező iszap.