Abban igazad van, hogy a VW mérnököktől nagy teljesítmény egy 1000 lóerős motor. A Suer Seven egy könnyű, viszonylag kicsi motorral szerelt sportkocsi. Ha érdekel, milyen a Super Seven, akkor nézd meg ezt a linket:
A Veyront szerintem nagyon gazdag úrvezetőknek tervezték, akik csak a barátaik előtt akarnak felvágni vele, amikor befordulnak vele 30-al a parkolóban. A 400-as végsebességet hol tudod biztonságosan kipróbálni? Talán egy lezárt autópályán, ami elég ritka dolog.
Egy utolsó kérdés, visszatérve a trabanthoz: Veszel egy tuningolt trabantot, ami az előző tulaj álítása szerint megy 200-al, elhiszed, amíg ki nem próbálod?
Jöttök itt a számokkal amiket az autóskártyáról lestetek le, a kispolszkitok meg ott rohad a panel elött.
Ha a Bugatti mérnökei pályaautót akartak volna ebből kihozni, akkor ez a vas nem így nézne ki. Valószínűleg nem az volt a koncepció, hogy az Astrákat lenyomják a ringen, vagy az Igniseket a mecsek rally összetettjében.
Megnézném az arcodat, amikor a nyolcszázkilós, háromszázlovas akármid mellett az M5-ösön úgy megy el a Veyron, mintha szembe jött volna.
Ez a verda pávázni kell a tulajdonosának, meg hogy gyorsan és kényelmesen odaérjen A-ból B-be az autópályán. Arra azthiszem tökéletes, bár ha ennyi pénzem lenne én sem ezt választanám.
Feco valszeg arra célzott hogy hiába van itt 1000 le szart sem érsz vele ha 2 tonna a vas, mert kanyarodni azt nem fog tudni, és hát ugye néha azt is kell...vagyis egy szaros 300lovas 800kilós akármivel lenyomod a hungarorinen...pont úgy mint ahogy a 100egynéhány lovas kupás szuzuki odabasz köridőben egy 230lovas Focus ST-t mondjuk.. kezded már érteni? Az autóépités nem csak a motorról szól...vagyis pont nem a motorról...
Fecsókám, ne legyél már ennyire májer. Bár ha szó szerint értelmezem, akkor tulajdonképpen igazad van. Az autó két tonnás súlyán tényleg nem változtat semmit az 1000 LE motor. Attól még két tonnás marad... :D. Amúgy meg ha szted továbbra is tartható az a hülyeség amit írtál, akkor rakjál már be egy trabantmotort a Veyronba oszt akkó mennyé vele 400 km/h felett. Mer hát tőled már tuggyuk, hogy egy 1000 LE motor semmin nem változtat... ugye májerkám... :S No comment...
Akkor már inkább a Ferrari FXX: 6.3-as szívó(!)motorból 790le 8500-as fordulaton.
De szvsz nincs sok értelme versenypályára épített autókkal összehasonlítgatni a Veyront. A Veyronnal lehet az utcán közlekedni, nem romlik el, mindig leadja azt az 1000le-t, könnyű vezetni és tele van fényűzéssel. Ez a Jaguarodról valszeg nem mondható el ;)
Hozzáteszem, nekem sem a kedvencem a Veyron, de azért azt a hihetetlen komoly mérnöki munkát ami benne van én nem szólnám le... 1000le-s motort könnyű csinálni, csak az a nem mindegy h 5000 vagy 100000km-t bír-e ki
top speed 368km/h 3.5 V6-os Twinturbo motorral 15 éve elég szép. Most mit tudnának csinálni egy 8 literes motorból a jaguárosok? :) szerinetm otthagyná a Veyront.
engine Twin Turbo V6
displacement 3498 cc / 213.5 cu in
power 507.1 kw / 680.0 bhp @ 7200 rpm
hp per litre 194.4 bhp per litre
bhp/weight
torque 714 nm / 526.6 ft lbs @ 5000 rpm
drive wheels Mid Engine / RWD
weight 1050 kg / 2315 lbs
transmission 5-Speed Manual
top speed 368 kph / 228.7 mph
0 - 60 mph 3.3 seconds
Ez egy 2 tonnás autó. Ezen egy 1000 lóerős motor sem változtat semit. Szerintem a Super Sevenhez hasonló felépítésű sportkocsiké a jövő. Kicsi, könnyű, óriási kanyarsebességgel.
Az egyetlen valamire való észak-amerikai sportkocsigyártó szerint a menetpróbákon már elérték a 418 km/h-t, így az S7 tekinthető pillanatnyilag a leggyorsabb utcai autónak, hiszen a Bugatti Veyron csúcssebessége mindössze 406 km/h volt.
Részletes cikk (2005. december 12.): http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2005.12.12.&246696
bocs én ezt irtam oda amikor elküldtem amit mondasz h már kicsit öreg de rekordtartó, és amikor kirakták valamiért kicsit átfogalmazódott a leírásom :)