Akkor már inkább a Ferrari FXX: 6.3-as szívó(!)motorból 790le 8500-as fordulaton.
De szvsz nincs sok értelme versenypályára épített autókkal összehasonlítgatni a Veyront. A Veyronnal lehet az utcán közlekedni, nem romlik el, mindig leadja azt az 1000le-t, könnyű vezetni és tele van fényűzéssel. Ez a Jaguarodról valszeg nem mondható el ;)
Hozzáteszem, nekem sem a kedvencem a Veyron, de azért azt a hihetetlen komoly mérnöki munkát ami benne van én nem szólnám le... 1000le-s motort könnyű csinálni, csak az a nem mindegy h 5000 vagy 100000km-t bír-e ki
De szvsz nincs sok értelme versenypályára épített autókkal összehasonlítgatni a Veyront. A Veyronnal lehet az utcán közlekedni, nem romlik el, mindig leadja azt az 1000le-t, könnyű vezetni és tele van fényűzéssel. Ez a Jaguarodról valszeg nem mondható el ;)
Hozzáteszem, nekem sem a kedvencem a Veyron, de azért azt a hihetetlen komoly mérnöki munkát ami benne van én nem szólnám le... 1000le-s motort könnyű csinálni, csak az a nem mindegy h 5000 vagy 100000km-t bír-e ki