Ki fogják tolni a "népszerűsítést/közhasználatot, ameddig van olaj... Legalábbis megpróbálják.
Bár India megengedheti magának, hogy ilyet gyártson, az olajlobbi miatt nem lesznek töltőállomások sehol, csak Indiában.
Hát igen, adó. Ezt hogyan oldjuk meg..?
Szerintem be kellene vezetni a légzés-adót is, mellkasunkon egy kicsi kütyüvel, ami méri, hogy mennyi levegőt "vettél" az államtól, és aszerint ki is postázzák a csekket. Ezután meg jöhet (a már régen közismert) gyalogos bérlet, lépésszámlálóval.
A mostani 'magyar adó' az üzemanyagra durván 100% (értem, az üzemanyag 2x-ese (töltőállomásoknál ki szokták írni az adótartalmat)) >>> Az olaj ára az egekbe szökik, hiszen el kell adni, ami raktáron van, és abból van elég...
Ez a (fent említett) konstrukció megtörhetné az olajpiac dominanciáját, amit majd' 100 éve senki, semmi sem tört meg, és tényleg hozhatna valami gazdaságilag életképes jövőt (persze a gyalogosbérlettel, meg a légzésadóval).
Én a 'csóróbbak' közé tartozom asszem, és már vártam egy ilyenre, mert ez a hidrogénhajtásos gépeknél is hatékonyabbnak tűnik. Ja és itthon, ahol most a teljesíményadó a mérvadó, egy ilyen autó sok gondot levesz/levenne az ember válláról.
De igaz, hogy ez egy kis teljesítményű motor, és ehhez is kell(ene) benzin, a nagyokat (még) nem tudja felülmúlni.. Nem lesz Nascar-air, se Top-Fuel-air vagy Grand Drag-air Race, és úgy tűnik aircopter sem egy ideig, de még van idő. Kimúlni mindig lehet (bár az sem adómentes), küzdeni viszont kötelező.
Bár India megengedheti magának, hogy ilyet gyártson, az olajlobbi miatt nem lesznek töltőállomások sehol, csak Indiában.
Hát igen, adó. Ezt hogyan oldjuk meg..?
Szerintem be kellene vezetni a légzés-adót is, mellkasunkon egy kicsi kütyüvel, ami méri, hogy mennyi levegőt "vettél" az államtól, és aszerint ki is postázzák a csekket. Ezután meg jöhet (a már régen közismert) gyalogos bérlet, lépésszámlálóval.
A mostani 'magyar adó' az üzemanyagra durván 100% (értem, az üzemanyag 2x-ese (töltőállomásoknál ki szokták írni az adótartalmat)) >>> Az olaj ára az egekbe szökik, hiszen el kell adni, ami raktáron van, és abból van elég...
Ez a (fent említett) konstrukció megtörhetné az olajpiac dominanciáját, amit majd' 100 éve senki, semmi sem tört meg, és tényleg hozhatna valami gazdaságilag életképes jövőt (persze a gyalogosbérlettel, meg a légzésadóval).
Én a 'csóróbbak' közé tartozom asszem, és már vártam egy ilyenre, mert ez a hidrogénhajtásos gépeknél is hatékonyabbnak tűnik. Ja és itthon, ahol most a teljesíményadó a mérvadó, egy ilyen autó sok gondot levesz/levenne az ember válláról.
De igaz, hogy ez egy kis teljesítményű motor, és ehhez is kell(ene) benzin, a nagyokat (még) nem tudja felülmúlni.. Nem lesz Nascar-air, se Top-Fuel-air vagy Grand Drag-air Race, és úgy tűnik aircopter sem egy ideig, de még van idő. Kimúlni mindig lehet (bár az sem adómentes), küzdeni viszont kötelező.
Hát, részemről (egyelőre) ennyi.