használnám a buszon a wifit, de mivel liliputi kínaiakra van tervezve az ülések közötti távköz, így nem nagyon tudom kényelmesen kinyitni sem a laptopot az ölemben...
ha hülyeséget írok és van itt hozzáértő tessék a kezemre csapni, ugyanis nem az a célom hogy nekem legyen igazam, hanem hogy okosabb legyek az ügyben. nohát.
node ha hozzáférsz a röjterhez akkor mindegy mire vigyáz. azért kérdem hogy a röjterre odafigyelnek-e.
mármint a hozzáférést csak úgy értem, ha a hálózatban vagy és tudod a mac címét a röjternek akkor sima man in the middle támadással látni fogod a hálózati forgalmat, mert azt hazudod hogy te vagy a röjter, és onnantól a háló minden tagja rajtad keresztül forgalmaz.
hotspotokon így nagyon könnyű ám megtudni ki, hol, milyen jelszóval csámborog.
ezér kérdem, hogy ha én meg akarnám tudni juli néni freemailjének a jelszavát akkor könnyű dolgom vané.
Magyarországon nem túl sok volán társaság van amelyik nyereséges (2-3 talán), persze ingyen wifi a legtöbbnél telepítve van. Volánbusz és Körös-volán buszokkal járok, náluk is van már nyár óta wifi, ők vodás netet adnak, néha használható, néha nem. Náluk mondjuk a házuk táján többnyire rendben vannak a dolgok, laikus szemmel. De a BKV-nál elgondolkoznék meg ott ahol inkább járműparkot kellene fejleszteni...
Komoly üzletember lévén, aki milliókat mozgat meg, biztos van pénzed egy mobilinternetre...
Szerintem felesleges addig a wifi a buszokon, amíg olyan problémák vannak, hogy emberek nem férnek fel azokra. Pl.: egy időben volt az a szabály, hogy távolsági busz nem szállíthat álló utast, így nem vették fel az embereket, ha az nap csak az az egy busz volt akkor megszoptad. stb.
Inkább ne legyen wifi, de szervezzék meg úgy a járatokat, hogy fel lehessen szállni a buszokra. A wifi költségvetésből át lehetne szervezni a menetrendeket. Pl.: Bp-Széksfehérvárra fél óránként megy busz, minek? ez a legnagyobb pazarlás, a buszok félig, sőt harmadáig vannak. De balatonra meg megy napi 1-2 busz és néha már állóhely sincs.
Egyébként a Zala volán a leggecibb, mert nincs elég buszuk, nem is vesznek, de más busztársaságok nem mehetnek az ő körzetükbe, de a hülye wifi persze van a buszaik nagy részén...
Többnyire ha van partnerem akkor beszélgetek, ha nincs akkor wifizek, ha nincs akkor zenét hallgatok, ha nincs kedvem zenét hallgatni akkor csak bámulok kifelé, ha nincs kedvem bámulni akkor néha be szoktam szunnyadni. De horkolni nem szoktam. Ellenben egy haverommal, aki a horkoláson is túllőtt, és egyszer a saját fingjára ébredt a buszon. :D
a post kérdésre válaszolva: a cikkben lévő társaságok közül csak a kisalföldvolánról tudok nyilatkozni, szerintem amíg az országban a kisalföldvolánnak van a legfiatalabb buszparkja és digitális buszmegállókat üzemeltet addig nyugodtan költhet ilyenekre is, mert nem megy semminek a rovására
BKV-n sztem nincs sok értelme, de távolsági buszokon jó ötlet. Szerintem azért nem használják sokan, mert a matricák nincsenek jól látható helyen. Ha lenne egy tábla az utastérben, többen használnák, mert bámészkodás közben észreveszik. :D
Mert a több milliós verda, az, hogy külön sofőr vezet, meg az, hogy még az ajtót is nyitják előtted elég keresett a komoly üzletemberek körében!
Egyébként nekem is jó szolgálatot tett már a Wifi Dunaújvárosba menet, főleg, mikor a headsetem is otthon maradt, és nem akartam menő tini lenni, és külső hangszórón hallgatni a zenét egy órán keresztül reggel 6kor :P
Én nagyon örülök, hogy végre elérhető a wifi, igaz még csak nagyon kevés járaton (pl. 178as busz). Remélem hamarosan a metrokon is kiépítik, nem kéne a szembeülőt bámulni 20 percen át...
És igenis, ezzel lehet utasokat csábítani a tömegközre!
Komoly üzletember lévén, aki milliókat mozgat meg, számomra fontos, hogy üzleti utazásaim során teljeskörű szolgáltatásban részesüljek, maximálisan kielégítve igényeimet minden téren, ezáltal beleértve az utazások során biztosított gyors és megbízható wifi hálózatot is. Rendszeres utazóként örömmel veszem igénybe eme szolgáltatásokat.