Komoly üzletember lévén, aki milliókat mozgat meg, biztos van pénzed egy mobilinternetre...
Szerintem felesleges addig a wifi a buszokon, amíg olyan problémák vannak, hogy emberek nem férnek fel azokra. Pl.: egy időben volt az a szabály, hogy távolsági busz nem szállíthat álló utast, így nem vették fel az embereket, ha az nap csak az az egy busz volt akkor megszoptad. stb.
Inkább ne legyen wifi, de szervezzék meg úgy a járatokat, hogy fel lehessen szállni a buszokra. A wifi költségvetésből át lehetne szervezni a menetrendeket. Pl.: Bp-Széksfehérvárra fél óránként megy busz, minek? ez a legnagyobb pazarlás, a buszok félig, sőt harmadáig vannak. De balatonra meg megy napi 1-2 busz és néha már állóhely sincs.
Egyébként a Zala volán a leggecibb, mert nincs elég buszuk, nem is vesznek, de más busztársaságok nem mehetnek az ő körzetükbe, de a hülye wifi persze van a buszaik nagy részén...
Szerintem felesleges addig a wifi a buszokon, amíg olyan problémák vannak, hogy emberek nem férnek fel azokra. Pl.: egy időben volt az a szabály, hogy távolsági busz nem szállíthat álló utast, így nem vették fel az embereket, ha az nap csak az az egy busz volt akkor megszoptad. stb.
Inkább ne legyen wifi, de szervezzék meg úgy a járatokat, hogy fel lehessen szállni a buszokra. A wifi költségvetésből át lehetne szervezni a menetrendeket. Pl.: Bp-Széksfehérvárra fél óránként megy busz, minek? ez a legnagyobb pazarlás, a buszok félig, sőt harmadáig vannak. De balatonra meg megy napi 1-2 busz és néha már állóhely sincs.
Egyébként a Zala volán a leggecibb, mert nincs elég buszuk, nem is vesznek, de más busztársaságok nem mehetnek az ő körzetükbe, de a hülye wifi persze van a buszaik nagy részén...