Egyrészt ha a mostani 6-8 litert zabáló autók helyett 10 év múlva 2-4 litert zabáló típusok lesznek forgalomban,akkor úgy hogy tíz év múlva az olajkitermelés volumene a mostani szinthez képest +- 10%-on belül lesz miért ne lehetne több embernek autója,vagy miért ne szánhatnánk többet műtrágyára. Ez főleg úgy igaz, hogy a szénből különböző becslések szerint 3-8 szor annyi van energiatartalom szerint mint hagyományos olajból, ami szintén folyékonnyá konvertálható, aminek területén szitén nagy fejlődés következett be az elmúl évtizedekben(bár az inkább az áramhoz kell)
Az ugyan igaz, hogy a fosszilis cuccok égetésével akkora globális felmelgedést tudunk elindítani amibe 100éven belül beledöglünk, de amíg Kína 3szor annyira növeli CO2 kibocsátását, mint amit mi ezekkkel a jeleleg még marha költséges megújulókkal csökkenteni tudunk, amiknél vannak sokkal hatékonyabb módszerei a kibocsátás csökkentésének, csak a zöldeket ezze lehet szavazásra bírni. Ha a megújuók annyira versenyképesek, akkor miért kell nekik olyan rengeteg támogatás? Ez az ország alapvetően nem alkalmas arra,hogy megújulók legyenek az enregiaforrásai. Vannak ellenpéldák,de más éghajlati öveken.
Az ugyan igaz, hogy a fosszilis cuccok égetésével akkora globális felmelgedést tudunk elindítani amibe 100éven belül beledöglünk, de amíg Kína 3szor annyira növeli CO2 kibocsátását, mint amit mi ezekkkel a jeleleg még marha költséges megújulókkal csökkenteni tudunk, amiknél vannak sokkal hatékonyabb módszerei a kibocsátás csökkentésének, csak a zöldeket ezze lehet szavazásra bírni. Ha a megújuók annyira versenyképesek, akkor miért kell nekik olyan rengeteg támogatás? Ez az ország alapvetően nem alkalmas arra,hogy megújulók legyenek az enregiaforrásai. Vannak ellenpéldák,de más éghajlati öveken.