Drága piciny bogaram!
Mielőtt okítanál, nem kéne utánanézned, hogy működik a diffi. Megpróbálom pár szóban elmesélni: úgy adja át az erőt, hogy a két kerék fordulata teljesen eltérő lehet, és mindig a kisebb ellenállást tanúsító kerék fordulata lesz nagyobb. Ennek kiküszöbölésére találták ki a differenciál zárat, de még ennél is van eltérés, enélkül a meghajtott kerék a kanyarban erősen csikorogna, az autó meg össze-vissza csúszkálna. Ez még ingyen volt, a további technika órákért már díjat számítok fel!
Mielőtt okítanál, nem kéne utánanézned, hogy működik a diffi. Megpróbálom pár szóban elmesélni: úgy adja át az erőt, hogy a két kerék fordulata teljesen eltérő lehet, és mindig a kisebb ellenállást tanúsító kerék fordulata lesz nagyobb. Ennek kiküszöbölésére találták ki a differenciál zárat, de még ennél is van eltérés, enélkül a meghajtott kerék a kanyarban erősen csikorogna, az autó meg össze-vissza csúszkálna. Ez még ingyen volt, a további technika órákért már díjat számítok fel!