Tényleg érdekelne, hogy ez hogy van megoldva.
Elvileg ha az egyik oldalon a hajtott kerekek a levegőben vannak, akkor ugye nem vesznek fel nyomatékot.
A difi miatt a másik oldalra ugyanennyi (nulla) nyomaték jut, tehát nem tudna haladni.
Ha össze van zárva a diffi, akkor meg mindkét oldali kerék egyforma sebességgel forog.
Hogy lehet úgy megbuherálni, hogy a fenti eredményt kapjuk?
Tényleg csak a levegőben lévő kereket kéne fékezni, mint az elektronikus diffizár?
Elvileg ha az egyik oldalon a hajtott kerekek a levegőben vannak, akkor ugye nem vesznek fel nyomatékot.
A difi miatt a másik oldalra ugyanennyi (nulla) nyomaték jut, tehát nem tudna haladni.
Ha össze van zárva a diffi, akkor meg mindkét oldali kerék egyforma sebességgel forog.
Hogy lehet úgy megbuherálni, hogy a fenti eredményt kapjuk?
Tényleg csak a levegőben lévő kereket kéne fékezni, mint az elektronikus diffizár?