Volt egy főútvonal tábla is kint, illetve semmi sem utalt arra, hogy az egy kereszteződés, ahova a kamion 3 sávon keresztül hajtva a forgalmat akadályozva bekanyarodhatott volna. Ráadásul tiltott helyre akart bekanyarodni, az egyirányú forgalommal szembe igyekezett befele. Ebből hibásnak egyértelműen csak és kizárólag a kamionost lehet kihozni papíron! Az a rendőrségi jegyzőkönyvbe megemlítésre sem kerülne, hogy a motoros 200-al vagy 20-al közlekedett-e.
Az már másik kérdés, hogy valóban a megengedettnél valószínűleg gyorsabban közlekedett a motoros, bár nem tudjuk, hogy ez lakott területnek tekinthető-e tábla hiányában. Vezetni én sem vezetek motort, autót igen, viszont ültem motoron annyit, hogy egy gyakorlottabb vezetőnek igaz necces, de megoldható feladat lett volna a megállás a kamion !előtt!! :D
Konklúzió: a kamionosoknak is szabályosan kell közlekedni, mert ők a legveszélyesebbek a közlekedés összes többi résztvevőjére, ha 30+ tonnával hibáznak. A motoros pedig a tudásának határait túllépve nem elég körültekintően vezetett.
Az már másik kérdés, hogy valóban a megengedettnél valószínűleg gyorsabban közlekedett a motoros, bár nem tudjuk, hogy ez lakott területnek tekinthető-e tábla hiányában. Vezetni én sem vezetek motort, autót igen, viszont ültem motoron annyit, hogy egy gyakorlottabb vezetőnek igaz necces, de megoldható feladat lett volna a megállás a kamion !előtt!! :D
Konklúzió: a kamionosoknak is szabályosan kell közlekedni, mert ők a legveszélyesebbek a közlekedés összes többi résztvevőjére, ha 30+ tonnával hibáznak. A motoros pedig a tudásának határait túllépve nem elég körültekintően vezetett.