Aki ismeri, annak azért, aki meg nem, annak meg azért... 4 francia, akinek szerintem lemezjátszón kívül semmi nem volt a gyerekszobájában...
A sztori lényege a következő: 5 lemezjátszó, 4 ember. Az egyik lemezjátszón csak az alap szól folyamatosan, ahhoz nem nyúlnak. A másik négyen egy zeneszám egy-egy hangsávja van felvéve... a többit nézzétek meg!
A Technics által rendezett DMC bajnokságot ha jól emlékszem 7 éve nyerik meg folyamatosan. (Mindenki nézheti, semmi tucc tucc izé nincs benne).
És, ez most hogy jön ide? Nem arról volt szó, hogy gépek írják a "zenét", hanem hogy emberek más munkáiból összefércelik a "művüket", vagyis nem kell hogy értsenek a zenéhez, nem kell hangszeres tudás, csak összerakni a legót. Egyébként erről is megvan a véleményem, kismillió sample és loop gyűjteményt ismerek, és azt vettem észre, hogy nagy részük szemét, vagyis a producer/loop készítő vszínű megcsinálta a saját zenéjét a jobbakkal, a kevésbé jókat, meg amiket nem használt fel pedig kiadja sample cd/dvd-ként. :))
Hidd el, majdnem az összes programot ismerem zenei téren, nem az "elektronikus zeneszerkesztéssel" van alapvetően bajom, hiszen azzal is születhetnek és születnek is maradandó alkotások (sőt, manapság szinte minden profi stúdióban digitális rögzítés folyik, persze nem Reason, FL és társai...). A gond azzal van, hogy míg régen ahhoz, hogy zenélj ill. azt fölvedd, meg kellett tanulnod ZENÉLNI, nem bepötyögni a hangokat vagy a techinkával "trükközni", addig manapság szinte bárki összetákolhat otthon valami "zeneszerűséget", és a tapasztalat nem azt mutatja, hogy ettől a zene minősége javult volna, hanem épp ellenkezőleg, el vagyunk árasztva iszonyú mennyiségű gagyival (ja, és zenészeknek nevezett dídzsékkel).
"Továbbrai is azt mondom, nehezebb egy számítógéppel gitárhangot csinálni (nem lejátszani) mint megpendíteni egy húrt"
És, ez most hogy jön ide? Nem arról volt szó, hogy gépek írják a "zenét", hanem hogy emberek más munkáiból összefércelik a "művüket", vagyis nem kell hogy értsenek a zenéhez, nem kell hangszeres tudás, csak összerakni a legót. Egyébként erről is megvan a véleményem, kismillió sample és loop gyűjteményt ismerek, és azt vettem észre, hogy nagy részük szemét, vagyis a producer/loop készítő vszínű megcsinálta a saját zenéjét a jobbakkal, a kevésbé jókat, meg amiket nem használt fel pedig kiadja sample cd/dvd-ként. :))
Hidd el, majdnem az összes programot ismerem zenei téren, nem az "elektronikus zeneszerkesztéssel" van alapvetően bajom, hiszen azzal is születhetnek és születnek is maradandó alkotások (sőt, manapság szinte minden profi stúdióban digitális rögzítés folyik, persze nem Reason, FL és társai...). A gond azzal van, hogy míg régen ahhoz, hogy zenélj ill. azt fölvedd, meg kellett tanulnod ZENÉLNI, nem bepötyögni a hangokat vagy a techinkával "trükközni", addig manapság szinte bárki összetákolhat otthon valami "zeneszerűséget", és a tapasztalat nem azt mutatja, hogy ettől a zene minősége javult volna, hanem épp ellenkezőleg, el vagyunk árasztva iszonyú mennyiségű gagyival (ja, és zenészeknek nevezett dídzsékkel).
"Továbbrai is azt mondom, nehezebb egy számítógéppel gitárhangot csinálni (nem lejátszani) mint megpendíteni egy húrt"
Már megint nem értem, ez hogy jön ide. A profik nem csinálnak ilyet (szám.géppel gitárhangot csinálni), max. az amatőrök. Ismerem az összes gitár sample gyűjteményt + a fizikai modellezésűeket, ki is próbáltam jónéhányat (hogy ne csak a levegőbe beszéljek: Acoustic Legends HD - http://www.vir2.com/vir2/products/acousticlegendshd/index.html" target="_blank">http://www.vir2.com/vir2/products/acousticlegendshd/index.html , RealGuitar - http://www.musiclab.com/products/realgtr_info.htm" target="_blank">http://www.musiclab.com/products/realgtr_info.htm , stb.) és az a véleményem, hogy ha az emberek 90%-át be is lehet csapni ezekkel (de azok úgyis Fekete Pákót meg Bunyós Pityut hallgatnak, ergo egy Casio dobritmust is élőnek hisznek), egyszerűen sokkal egyszerűbb elhívni egy gitárost, hogy játssza fel, és még jobban, realisztikusabban is fog szólni.