hehe. az a pláne ebben, hogy a törpök között lány nem volt ám a sztori szerint. a törpillát a csúf, gonosz, hajlotthátú és orrú (nahát nahát zsidót ismertek fel benne? pedig a pöcsét még bibircsóka sem látta..) hókuszpók teremtette! méghozzá gonosz, feketehajú riherongynak - törpapa törte meg a varázslatot, és így változott jóvá, és szőkévé.
ami leszűrhető mindebből:
1. a hókuszpók kavarta a szart, ő teremtette meg törpillát, az árja-modellhez imígyen igen nagy köze volt.
2.a, a törpök vagy aszexuálisan szaporodtak (de akkor varázslat útján sem lehetne két nemet csinálni belőlük), vagy..
2.b, ha buzultak, akkor éppen a "zsidó" hp lökte őket a heteró útra. szereti tehát ő is a szexuális szokásokat manipulálni..
3. jó=szőke=ostoba éppúgy megfelel hp céljainak, mint a rüfke fekete démon
mintha a mai korok hókuszpókjai vissza akarnák csinálni az egészet. éljen a buzulás. törpilla minek.
egyébként meg nem csoda, hogy a balga belgák harapós franciacsókja zsidó térfélen landolt annak idején. a képregény megírásakor a háborús propaganda még jobban is harsogott mint manapság; aztán a világ népei akkoris úgy látták, hogy nem csak zsidók szenvedtek a háborúkban (előtte meg őket is sanyargatták. németországba, magyarországra és lengyelországba az a rengeteg (közöttük sok gyűlölködő meg uzsorás) zsidó valahonnan érkezett ám..).
mindenesetre frank anna szakácskönyvének is legfeljebb részben volt valóságalapja (egyes részeit nem is ő írta, és tinilányként nem a háború mozgatta meg a fantáziáját, hanem más, sokkal emberibb dolog.) és ehhez hasonlóan a hupikék törpikék (fehér nadrágban, kék bőrrel - hát hány ország zászlajában vannak ilyen színek? ennyi erővel öngyűlölő zsidó gnómok verték a gusztustalan kivénhedt cionista förmedvényt és láncos macskáját, mikor az bepróbálkozott náluk is..) is érinthették a kor sztárjait a túlélő zsidóságot (aki vagy ott sem volt, vagy más bőre nemegyszer "hitsorsosának" bőre árán "menekült" meg az összes táborból..), de ez továbbra is mese gyerekeknek. hogy van köze egy meséhez ami felnőtteknek szól az tökmindegy. a gyerekek pont leszarják a nemzetiségi, vallási kérdéseket. nekik mese. zsidók, meg nácik, meg idióta kitekert gondolkodású barom belemagyarázók nélkül.
ami leszűrhető mindebből:
1. a hókuszpók kavarta a szart, ő teremtette meg törpillát, az árja-modellhez imígyen igen nagy köze volt.
2.a, a törpök vagy aszexuálisan szaporodtak (de akkor varázslat útján sem lehetne két nemet csinálni belőlük), vagy..
2.b, ha buzultak, akkor éppen a "zsidó" hp lökte őket a heteró útra. szereti tehát ő is a szexuális szokásokat manipulálni..
3. jó=szőke=ostoba éppúgy megfelel hp céljainak, mint a rüfke fekete démon
mintha a mai korok hókuszpókjai vissza akarnák csinálni az egészet. éljen a buzulás. törpilla minek.
egyébként meg nem csoda, hogy a balga belgák harapós franciacsókja zsidó térfélen landolt annak idején. a képregény megírásakor a háborús propaganda még jobban is harsogott mint manapság; aztán a világ népei akkoris úgy látták, hogy nem csak zsidók szenvedtek a háborúkban (előtte meg őket is sanyargatták. németországba, magyarországra és lengyelországba az a rengeteg (közöttük sok gyűlölködő meg uzsorás) zsidó valahonnan érkezett ám..).
mindenesetre frank anna szakácskönyvének is legfeljebb részben volt valóságalapja (egyes részeit nem is ő írta, és tinilányként nem a háború mozgatta meg a fantáziáját, hanem más, sokkal emberibb dolog.) és ehhez hasonlóan a hupikék törpikék (fehér nadrágban, kék bőrrel - hát hány ország zászlajában vannak ilyen színek? ennyi erővel öngyűlölő zsidó gnómok verték a gusztustalan kivénhedt cionista förmedvényt és láncos macskáját, mikor az bepróbálkozott náluk is..) is érinthették a kor sztárjait a túlélő zsidóságot (aki vagy ott sem volt, vagy más bőre nemegyszer "hitsorsosának" bőre árán "menekült" meg az összes táborból..), de ez továbbra is mese gyerekeknek. hogy van köze egy meséhez ami felnőtteknek szól az tökmindegy. a gyerekek pont leszarják a nemzetiségi, vallási kérdéseket. nekik mese. zsidók, meg nácik, meg idióta kitekert gondolkodású barom belemagyarázók nélkül.