Alapvetően egy zebra előtt lehet egy tucat figyelmet igénylő terület. Kanyarodó autó, fel kell mérni, hogy mi van az utcában, hogy bal oldalon, jobb oldalon állnak-e emberek, hogy jön-e szemből valaki, hogy mi történik azokkal akik mögöttem jöttek stb. Ennek megfelelően, tekintve hogy arra kell számítani, hogy gyalogosok jönnek, megnézem hogy 2-3 méterre a zebra előtt van-e ember. Ha nincs elkezdem az összes többi veszélyforrást lesni, nehogy ott legyen baj, ami eltart 2-3 másodpercig.
Na ez alatt a 2-3 másodperc alatt tudja egy biciklis simán átgurulni a korábban biztonságosnak ítélt oldal 2-3 méteres szakaszát és tud begurulni elém és a legeslegjobb szándékkal, szabálytűrően kanyarodtam be, de lehet hogy valakinek eltöröm a lábát/bordáját/gerincét, mert 1 tonna acél van alattam.
Ezért tilos biciklivel zebrán közlekedni.
Na ez alatt a 2-3 másodperc alatt tudja egy biciklis simán átgurulni a korábban biztonságosnak ítélt oldal 2-3 méteres szakaszát és tud begurulni elém és a legeslegjobb szándékkal, szabálytűrően kanyarodtam be, de lehet hogy valakinek eltöröm a lábát/bordáját/gerincét, mert 1 tonna acél van alattam.
Ezért tilos biciklivel zebrán közlekedni.