Sokszor viszünk külföldre a cég által eladottakat. és 10-ből 9-szer demo is kell a célnál.
A videón látható darunak ezer százalék, hogy meg van buherálva a vezérlése.
Mivel ki van rendesen talpalva a betonra (nem a fűre!), a borulás előtt min. 2 műszer jelez és visítozik, hogy túlterhelés ill. túlnyúlás van.
Ez lényegében ugyanaz, hiszen most sem a teher, hanem a kitolt gém súlya volt sok.
(Fizikus hajlamúak kiszámíthatják, hogy miképp adódik össze a fémelem (gémtag), és a rengeteg hidraulikaolaj súlya. Így együtt nem kevés!)
Namármost a kedves Katis, Pingvines, Kruppos...stb. kollégák ezt a jelzést figyelmen kívül hagyják, sőt, egyesek ki is iktatják a vészleállítót.
Ok: nem kell arréb állni, mégegyszer letalpalni, spórolnak kb. negyedórát.
Sokszor viszünk külföldre a cég által eladottakat. és 10-ből 9-szer demo is kell a célnál.
A videón látható darunak ezer százalék, hogy meg van buherálva a vezérlése.
Mivel ki van rendesen talpalva a betonra (nem a fűre!), a borulás előtt min. 2 műszer jelez és visítozik, hogy túlterhelés ill. túlnyúlás van.
Ez lényegében ugyanaz, hiszen most sem a teher, hanem a kitolt gém súlya volt sok.
(Fizikus hajlamúak kiszámíthatják, hogy miképp adódik össze a fémelem (gémtag), és a rengeteg hidraulikaolaj súlya. Így együtt nem kevés!)
Namármost a kedves Katis, Pingvines, Kruppos...stb. kollégák ezt a jelzést figyelmen kívül hagyják, sőt, egyesek ki is iktatják a vészleállítót.
Ok: nem kell arréb állni, mégegyszer letalpalni, spórolnak kb. negyedórát.
Biztosan megéri.... :(