Ezen a reptéren csak egy darab kifutó-felszálló pálya volt, így egyszerre zajlott a fel- és leszállás ugyanazon a pályán. Amennyiben a város felől történt a leszállás, a pilótáknak a földet érés előtt egy perccel még egy 90°-os fordulót is végre kellett hajtaniuk, mivel a pályairányon nem tudták megközelíteni a repteret az ott levő hegy miatt.
A reptéren naponta kb. 250 repülőgép landolt és szállt fel - utasszállítók és tehergépek egyaránt; ezekből is a legnagyobbak, Boeing 747-767-777, Airbus 330-340, DC-10 stb.
Akinek van kedve hozzá, és meg tudja szerezni, az a Microsoft Flight Simulatorral (2002-vel vagy 2004-gyel, de valószínűleg X alá is megvan a bővítés) ki tudja próbálni, milyen itt leszállni. Félelmetes....
Gondolom, az itt látható épületek mind piros lámpás, nem házak, hanem tetejü épületek. A kivilágítás miatt, hogy oda ne csapódjanak. Pár száz méterre lakom én is egy repülési útvonaltól s ha nem is repülnek ennyire alacsonyan a csávók, mégis akkora néha a zaj, hogy nem hallom a kabaréban a poént.
Népdal lesz, meglásd:
Reptér mellett nem jó lakni,
sok deci bort kell vedelnii,
decibeltől ne reszkessek,
ha a repcsik ereszkednek.
Csuhajja!
Egyébként, ha ennyire alacsonyan szállnak a gépmadarak, előbb-utóbb eső lesz.
'98-ban sztem new yorkban sem kaptak volna infarktust :D
3 évvel később meg kaptak is....
viszont én amikor voltam hk-ban akkor már a tengerre épített reptér volt használatban, ami jóval kintebb van a lakott területektől, és csak a tenger felől megközelíthető a reptér leszállás céljából (ha jól tudom)
mondjuk ott a repülőn kapsz infarktust, amikor nem tudod, hogy ilyen a reptér, és azt hiszed, hogy a vízre készül lerakni a gépet :D