Ezen a reptéren csak egy darab kifutó-felszálló pálya volt, így egyszerre zajlott a fel- és leszállás ugyanazon a pályán. Amennyiben a város felől történt a leszállás, a pilótáknak a földet érés előtt egy perccel még egy 90°-os fordulót is végre kellett hajtaniuk, mivel a pályairányon nem tudták megközelíteni a repteret az ott levő hegy miatt.
A reptéren naponta kb. 250 repülőgép landolt és szállt fel - utasszállítók és tehergépek egyaránt; ezekből is a legnagyobbak, Boeing 747-767-777, Airbus 330-340, DC-10 stb.
Akinek van kedve hozzá, és meg tudja szerezni, az a Microsoft Flight Simulatorral (2002-vel vagy 2004-gyel, de valószínűleg X alá is megvan a bővítés) ki tudja próbálni, milyen itt leszállni. Félelmetes....
Ezen a reptéren csak egy darab kifutó-felszálló pálya volt, így egyszerre zajlott a fel- és leszállás ugyanazon a pályán. Amennyiben a város felől történt a leszállás, a pilótáknak a földet érés előtt egy perccel még egy 90°-os fordulót is végre kellett hajtaniuk, mivel a pályairányon nem tudták megközelíteni a repteret az ott levő hegy miatt.
A reptéren naponta kb. 250 repülőgép landolt és szállt fel - utasszállítók és tehergépek egyaránt; ezekből is a legnagyobbak, Boeing 747-767-777, Airbus 330-340, DC-10 stb.
Akinek van kedve hozzá, és meg tudja szerezni, az a Microsoft Flight Simulatorral (2002-vel vagy 2004-gyel, de valószínűleg X alá is megvan a bővítés) ki tudja próbálni, milyen itt leszállni. Félelmetes....
Na üdv mindenkinek