a régi rendszer szerint, ha végigmentél a piros metróval és felszálltál nagy zöld valamire, akkor 3 különböző végállomása lehetett a dolognak. egy része ugyanis a nagy zöld valamiknek elvitt Gödöllőre, másik része elvitt Csömörre (ami azért vicces, mert egyvágányos vonal, kitérő nélkül, azaz, ami kimegy, az is jön vissza, úgyhogy, ha Cinkota után észreveszed, hogy rossz szerelvényen vagy, akkor jobban jársz, ha leszállsz és visszasétálsz, mert gyorsabb, mint megtenni egy teljes kört), a harmadik része meg elvitt csak Cinkotáig. plusz, ha abban az időszakban utaztál, amikor éppen sűrítették a járatokat, akkor lehet, hogy elvitt Cinkotáig és ott át kellett szállnod a mellette lévő szerelvényre, hogy tovább mehess. és nehogy azt hidd, ezeket jelölték.
mi magyarok viszonylagosan hozzá vagyunk edződve a baromsághoz ezen a téren is, de nem irigylem a külföldieket, de még a vidékieket sem, ha arról van szó, hogy Pesten kell közlekedniük.
azt nem tudom, hogy ez így jobb lesz-e, bár ezen a vonalon közlekedek nap, mint nap, a számomra érdekes járatok nem változtak, annyi fölös időm meg még sosem volt, hogy átnézzem az egészet. az viszont biztos, hogy az előző rendszer az egy nagy kalap szar volt. talán ez jobb lesz. talán.
mi magyarok viszonylagosan hozzá vagyunk edződve a baromsághoz ezen a téren is, de nem irigylem a külföldieket, de még a vidékieket sem, ha arról van szó, hogy Pesten kell közlekedniük.
azt nem tudom, hogy ez így jobb lesz-e, bár ezen a vonalon közlekedek nap, mint nap, a számomra érdekes járatok nem változtak, annyi fölös időm meg még sosem volt, hogy átnézzem az egészet. az viszont biztos, hogy az előző rendszer az egy nagy kalap szar volt. talán ez jobb lesz. talán.