Átütő siker lenne?. Nagyon primitív dal, és az egészen fiatalokat kivéve nem sok rajonganak érte. A példátlan ismeretségét én abban látom, hogy a zenecsatornák, ha kellett, ha nem ezt adták. Természetesen az 4-16 évesek jelentős részének nagyon tetszik, körülbelül az SP rajongók lehetnek a törzsközönsége. A klip orrba-szájba nyomatásával elérték persze azt is, hogy olyanokhoz is eljusson akiknek nem tetszik. Ezeknek az embereknek szintén egy nagy része folyamatos késztetést érez magában arra, hogy megbotránkozzon az ilyen primitívségeken, és nem csak magukban teszik fel a kérdést "Hogy lehet ilyen semmirevaló számot ennyire reklámozni? Arányban áll a minősége azzal, ahányszor leadják a TV-ben/rádióban?". Erre a válasz természetesen a nem, de én ezen már nem lepődök meg, ilyen világban élünk. Nos azok akik nap mint nap Flourt fikáztak (különböző weboldalak, csoportok, magánszemélyek közösségi oldalakon és személyesen stb), azoknak köszönhető hogy most már mindenki ismeri (és kívúlről fújja a szövegét), de nem azért, amiért anno a Mennyország touristot.
Mire is kaphatók legjobban az emberek? Minek van nézettsége? Hát persze hogy a botránynak. Márpedig a Mizu és a köré felhúzott tervezett, és tervezetlen mindent kitöltő médiakampány kombinációja elég botrányos --> nem csoda, ha mindenki ismeri.
Tehát még egyszer. Átütő siker? Igen, valamilyen értelemben. Biztos vagyok benne, hogy rendkívüli üzleti siker a magyarországi zeneiparon belül. Kultúrális téren átütő a sikere? Szerintem nem. Ha mégis az, nagyon szomorú lennék.
Mire is kaphatók legjobban az emberek? Minek van nézettsége? Hát persze hogy a botránynak. Márpedig a Mizu és a köré felhúzott tervezett, és tervezetlen mindent kitöltő médiakampány kombinációja elég botrányos --> nem csoda, ha mindenki ismeri.
Tehát még egyszer. Átütő siker? Igen, valamilyen értelemben. Biztos vagyok benne, hogy rendkívüli üzleti siker a magyarországi zeneiparon belül. Kultúrális téren átütő a sikere? Szerintem nem. Ha mégis az, nagyon szomorú lennék.