Amint írta az ürge,nem ez volt az első és valószínűleg az utolsó ilyen eset,csak ez volt az utolsó csepp.Az ilyen és ehhez hasonló esetek egyáltalán nem ritkák,sőt én,aki nap,mint nap használja a vonatot,tudom,hogy rendszeresek,már az a furcsa ha a járat menetrend szerint közlekedik.
"Magyarországon a tömegközlekedés jól szervezett és összehangolt"-Nem tudom te melyik útvonalon közlekedsz,de az biztos,hogy nem egy vonalon járunk.Én naponta szembesülök azzal,hogy a megvett jegyemért-bérletemért szart sem kapok.Nem várom el,hogy csinos hostess lányok legyezgessenek utazás közben,de azt már igen,hogy időben induljon el a járat(ha már az érkezést nem lehet pontosan megsaccolni) és ne röhögcséljenek a sofőrök egymással 3-4 perces késésnél is.Igen,nekem 3-4 perc is számít,ugyanis a vonatcsatlakozás ezeken a perceken szokott múlni.Ha késik a vili,lekésem a vonatot,ha lekésem a vonatot,akkor 40 percet várok egy olyan váróteremben,ahol nemhogy leülni,de megmaradni nem lehet a csövesek által generált szagok miatt.Gondolom ezért sem felelős senki.Továbbá az sem normális dolog szerintem,hogy ennyire kevés helyen lehet jegyet és bérletet váltani.Ha nem gondolkozom előre,akkor baszhatom,mert a "bajszos" bácsi simán lependerít a járatokról,szarik rá,hogy nem volt nyitva a jegyváltó,hogy nem működött a jegykiadó automata,hogy nem szuperált a jegyérvényesítő gép.Ehhez még párosul a "szép" környezet,amit csodálhatunk utazás közben.Tudom,azért mi utasok vagyunk a felelősek(illetve helyesbítenék,mert az tuti nem a becsületes,fizető utasok teszik).Nem hiszem el,hogy nincs annyi pénze a BKV és MÁV-nak,hogy esténként,esetleg napközben Marika nénit körbeküldje a depoban veszteglő gépeken és kicsit helyrepofozza a kinézetüket.Na mindegy,valószínűleg én nézem rossz szemszögből,de nekem kicsit mások a tapasztalataim.És még sorolhatnám azokat a problémákat,amik dühítenek nap,mint nap a közlekedésben és amik orvoslásához nem lenne szükség nagy pénzekre,csak egy kis odafigyelésre.
Bocsi a hosszú kommentért,remélem nem gázoltam senki lelkivilágába.:)
"Magyarországon a tömegközlekedés jól szervezett és összehangolt"-Nem tudom te melyik útvonalon közlekedsz,de az biztos,hogy nem egy vonalon járunk.Én naponta szembesülök azzal,hogy a megvett jegyemért-bérletemért szart sem kapok.Nem várom el,hogy csinos hostess lányok legyezgessenek utazás közben,de azt már igen,hogy időben induljon el a járat(ha már az érkezést nem lehet pontosan megsaccolni) és ne röhögcséljenek a sofőrök egymással 3-4 perces késésnél is.Igen,nekem 3-4 perc is számít,ugyanis a vonatcsatlakozás ezeken a perceken szokott múlni.Ha késik a vili,lekésem a vonatot,ha lekésem a vonatot,akkor 40 percet várok egy olyan váróteremben,ahol nemhogy leülni,de megmaradni nem lehet a csövesek által generált szagok miatt.Gondolom ezért sem felelős senki.Továbbá az sem normális dolog szerintem,hogy ennyire kevés helyen lehet jegyet és bérletet váltani.Ha nem gondolkozom előre,akkor baszhatom,mert a "bajszos" bácsi simán lependerít a járatokról,szarik rá,hogy nem volt nyitva a jegyváltó,hogy nem működött a jegykiadó automata,hogy nem szuperált a jegyérvényesítő gép.Ehhez még párosul a "szép" környezet,amit csodálhatunk utazás közben.Tudom,azért mi utasok vagyunk a felelősek(illetve helyesbítenék,mert az tuti nem a becsületes,fizető utasok teszik).Nem hiszem el,hogy nincs annyi pénze a BKV és MÁV-nak,hogy esténként,esetleg napközben Marika nénit körbeküldje a depoban veszteglő gépeken és kicsit helyrepofozza a kinézetüket.Na mindegy,valószínűleg én nézem rossz szemszögből,de nekem kicsit mások a tapasztalataim.És még sorolhatnám azokat a problémákat,amik dühítenek nap,mint nap a közlekedésben és amik orvoslásához nem lenne szükség nagy pénzekre,csak egy kis odafigyelésre.
Bocsi a hosszú kommentért,remélem nem gázoltam senki lelkivilágába.:)
Szép napot!