hát ez nem csak Magyarországon van így, én Szerbiában a Vajdaságban élek. A vonatok minősége és a szállítási infrastruktúra nálunk is kb. a béka segge alatt lévő hangyaszar alatt valahol helyezkdik el. Ha úgyhozza a sors, hogy vonattal kell utazzak valahova akkor felhívom az állomást mikor lehet számítani vonatra abba az irányba ahova szeretnék eljutni. Namármost általában akkor indulok el itthonról amikor a vonatnak elvben meg kellene érkezni az állomásra, kb 15perc útam van az állmoásig mikor odaérek általában még mindig várnom kell 5-10perc közötti időt hogy elinduljon az a szerencsétlen vonat. az utazósebesség helyenként annyira durva hogy néha a sinek mellet szántó traktor elhagyja a szerelvényt. Télen vagy -5 fok vagy pedig 40fok van a kabinokban a fűtőrendszer miatt, mert vagy nem dolgozik vagy "elfelejt" kikacspolni, és el sem lehet zárni. Az ilyen egyvagonos eset nálunk sem ritka. Péntek délután amikor általában az intisek mennek haza várnak vagy 100-an a vonatra és erre megjelenik egy vagonnal a szerelvény. Sorolhatnám még a hibákat p:l a wc higéniájával is vannak némi gondok(évente egyszer ha lát takarítót akkor az még jó) szó szerint rá van szarva az ülőkére, a seggrészeg jegyszedők, a folyton lerobbanó mozdonyok, a várható utazási idő egy 50km-es szakaszon olyan 2-3óra között van. Szóval ne aggódjatok nem vagytok európában egyedül a "csúcsmodern" vasúti közlekedésben.