A másik röhejes dolog, hogy a vonat MINDIG késik: ha tél van, akkor az a baaaaj, hogy "különleges időjárási körülmények vannak" (értsd: esik a hó - mily váratlan fordulat) / lefagynak a sínek / befagy a váltó, ha esik az eső, akkor csúszik, ha süt a nap, és meleg van, akkor azért megy tönkre a váltó / felpúposodik a sín, stb. Ha meg végképp semmi nincs, akkor leszakad a felsővezeték / kigyullad a mozdony / kampós fűszálak hátráltatják a haladást / faszomtudja...
Érdekes, hogy Magyarország "szélsőséges időjárását" és "zord természeti körülményeit" leszámítva Ugandától Kamcsatkáig mindenhol máshol meg tudják oldani a vonatközlekedést...
Érdekes, hogy Magyarország "szélsőséges időjárását" és "zord természeti körülményeit" leszámítva Ugandától Kamcsatkáig mindenhol máshol meg tudják oldani a vonatközlekedést...