A technológia amit alkalmaz a sárga autós "jómunkásember" az helyes. Amit használ az az úgynevezett hideg-aszfalt. Ez egy ideiglenes javítás, amit a kopóréteg (kb. 3-8cm.) vastagságában alkalmaznak, mint javítóanyag. Az meg abszolút nem a munkás sara, hogy az önkormányzatok basznak a végleges javítást elvégeztetni. A kivitelező, illetve a karbantartást végző cégek, annyit csinálnak meg, amennyi ki van fizetve.
Mikor a pályázatokat kiírják, akkor még bele is írják, hogy milyen technológiával akarják a javítást elvégeztetni. Ilyenkor kimegy egy "műszaki ellenőr" felméri a károkat és megállapítja, hogy csak a kopóréteg szar. Természetesen ez nem igaz, és így a kivitelező nem fog garanciát vállalni a javításra, mivel olyan szarok a burkolatok, hogy még az altalaj is fel van ázva. Legalábbis épeszű vállalkozás biztos nem. Ettől van az a sok szar út. És mielőtt valaki is szidná azt a szerencsétlen melóst, aki az egész nem tehet semmit, akkor ezt gondolja végig.
Mikor a pályázatokat kiírják, akkor még bele is írják, hogy milyen technológiával akarják a javítást elvégeztetni. Ilyenkor kimegy egy "műszaki ellenőr" felméri a károkat és megállapítja, hogy csak a kopóréteg szar. Természetesen ez nem igaz, és így a kivitelező nem fog garanciát vállalni a javításra, mivel olyan szarok a burkolatok, hogy még az altalaj is fel van ázva. Legalábbis épeszű vállalkozás biztos nem. Ettől van az a sok szar út. És mielőtt valaki is szidná azt a szerencsétlen melóst, aki az egész nem tehet semmit, akkor ezt gondolja végig.