:)
A melósokat nem kell szidni, ők is emberek.
Tudjátok a környékünkön a kpm-esek, ja bocs közútkezelők eljárása a következő: (ezt egy ott nyári gyakorlatát töltő felsőfokú intézmény hallgatója mesélte)
Igazából a nyolc órában aktívan kb 1,5 esetleg 2 órát dolgoznak. Többi időtartományban furikáznak, nézegetik a kátyúkat, ja és minden kocsmánál megállnak, stb. délután 2 órától a munka végeztéig csak fel-alá járkálnak hasonló kaliberű autókkal, mert nem akarnak visszaérni a központba, mert akkor új munkát kapnának.
Ez persze azért nem mindennapos, van amikor tényleg dolgozniuk kell.
DE tudjátok nem csak ők hibásak ebben. Hanem a vezetőség. Mondjátok, mi a f@sznak ellenőröket fizetni, mellesleg a munkás napi 8 órában a hidegben vagy épp a dög melegben van kint, és a napi "munkájáért" kevesebbet kap mint egy ellenőr egy tíz (esetleg több) perces kintlévőségéért. Hol itt az igazság?
Tudjátok, én is szarnék bele, ha ott dolgoznék.
A másik, nem ők spórolják ki az útból a betont és az aszfaltot, meg az egyéb dolgokat, hanem a fejesek.
Mire a 90.-edik alvállalkozó elvállalja a munkát, az eredeti ár kb harmadadáért, mennyi pénz megy zsebbe a semmittevéssel? qrva sok. EZ A LEGNAGYOBB PROBLÉMA.
Ha kiirnak egy pályázatot x millió/milliárd forinttal, és a nyertes kivitelező a leírtak szerint, saját alkalmazottaival elkészíti a munkát, akkor lehet hogy minden normálisabban zajlana. DE ez nem így van, itt se, és máshol se!
A melósokat nem kell szidni, ők is emberek.
Tudjátok a környékünkön a kpm-esek, ja bocs közútkezelők eljárása a következő: (ezt egy ott nyári gyakorlatát töltő felsőfokú intézmény hallgatója mesélte)
Igazából a nyolc órában aktívan kb 1,5 esetleg 2 órát dolgoznak. Többi időtartományban furikáznak, nézegetik a kátyúkat, ja és minden kocsmánál megállnak, stb. délután 2 órától a munka végeztéig csak fel-alá járkálnak hasonló kaliberű autókkal, mert nem akarnak visszaérni a központba, mert akkor új munkát kapnának.
Ez persze azért nem mindennapos, van amikor tényleg dolgozniuk kell.
DE tudjátok nem csak ők hibásak ebben. Hanem a vezetőség. Mondjátok, mi a f@sznak ellenőröket fizetni, mellesleg a munkás napi 8 órában a hidegben vagy épp a dög melegben van kint, és a napi "munkájáért" kevesebbet kap mint egy ellenőr egy tíz (esetleg több) perces kintlévőségéért. Hol itt az igazság?
Tudjátok, én is szarnék bele, ha ott dolgoznék.
A másik, nem ők spórolják ki az útból a betont és az aszfaltot, meg az egyéb dolgokat, hanem a fejesek.
Mire a 90.-edik alvállalkozó elvállalja a munkát, az eredeti ár kb harmadadáért, mennyi pénz megy zsebbe a semmittevéssel? qrva sok. EZ A LEGNAGYOBB PROBLÉMA.
Ha kiirnak egy pályázatot x millió/milliárd forinttal, és a nyertes kivitelező a leírtak szerint, saját alkalmazottaival elkészíti a munkát, akkor lehet hogy minden normálisabban zajlana. DE ez nem így van, itt se, és máshol se!