Akkor tisztázzuk, mert nagyon nem értitek, amit írtam...
Amikor a kocsit LEPARKOLOD, akkor hagyd 1-ben, aztán annyi...nem kell a kézifék.
Namármost parkolás közben, mikor mész a csajoddal moziba igen ritkán maradsz a kocsiba nyomni a kuplungot...
Természetesen a piros lámpánál üres, és fék (bár az sem mindig kell, mert a piros lámpák többségénél van annyi felületi egyenetlenség az aszfaltban, hogy ne guruljon el a kocsi, azért a féket sem kell taposni végig, míg áll a kocsi.)
Kuplung valóban a váltáshoz van, meg segít elindulni, tulajdonképpen menet közben kuplung nélkül vidáman lehet pakolgatni a sebességeket, igaz sokat segít azért ha használod a kuplungot.
Amikor a kocsit LEPARKOLOD, akkor hagyd 1-ben, aztán annyi...nem kell a kézifék.
Namármost parkolás közben, mikor mész a csajoddal moziba igen ritkán maradsz a kocsiba nyomni a kuplungot...
Természetesen a piros lámpánál üres, és fék (bár az sem mindig kell, mert a piros lámpák többségénél van annyi felületi egyenetlenség az aszfaltban, hogy ne guruljon el a kocsi, azért a féket sem kell taposni végig, míg áll a kocsi.)
Kuplung valóban a váltáshoz van, meg segít elindulni, tulajdonképpen menet közben kuplung nélkül vidáman lehet pakolgatni a sebességeket, igaz sokat segít azért ha használod a kuplungot.
Így tiszta mindenkinek?! :)