Ha mar vitorlazo geprol beszelunk, akkor az vegkepp nem elhangyagolhato teny, hogy egy normal vitorlazo gepet ket dolog tart fenn a levegoben motor nelkul. A "fantasztikus" aerodinamikai adottsagok, es a Hihetetlen konnyu suly.
Egy atlag vitorlazo kb 200 kg, plussz max 120 kg az utas, ami engedelyezett. Igy tud a levegobe emelkedni kb 100 km/h-s sebessegel. Na most ez a "darab ko" auto hany kilo is ?
Azert remelem, hogy ezt senki nem vette komolyan! Marmint a videot...
Az azert eleg nevetseges amikor mutatjak, hogy a szarnyakat valami kotellel korbecsomozva az oldalso ablakkereten akarjak fixalni. Es a pali meg meg is nezi, hogy eleg stabilan oda van-e csomozva. Azert az barakarki (altalanos iskola fizika ismereteivel felvertezve) el tudja hinni, hogy az a 4 odadikicselt "szarny" 100 km/h-as sebessegnel, meg ott is lesz, amikor repulnie kellene ? :)
Ha mar vitorlazo geprol beszelunk, akkor az vegkepp nem elhangyagolhato teny, hogy egy normal vitorlazo gepet ket dolog tart fenn a levegoben motor nelkul. A "fantasztikus" aerodinamikai adottsagok, es a Hihetetlen konnyu suly.
Egy atlag vitorlazo kb 200 kg, plussz max 120 kg az utas, ami engedelyezett. Igy tud a levegobe emelkedni kb 100 km/h-s sebessegel. Na most ez a "darab ko" auto hany kilo is ?
Azert remelem, hogy ezt senki nem vette komolyan! Marmint a videot...
Az azert eleg nevetseges amikor mutatjak, hogy a szarnyakat valami kotellel korbecsomozva az oldalso ablakkereten akarjak fixalni. Es a pali meg meg is nezi, hogy eleg stabilan oda van-e csomozva. Azert az barakarki (altalanos iskola fizika ismereteivel felvertezve) el tudja hinni, hogy az a 4 odadikicselt "szarny" 100 km/h-as sebessegnel, meg ott is lesz, amikor repulnie kellene ? :)