Nissan GT-R-re tippeltem, mindenki odakat zeng rola. Es mennyire igazuk van.
@Gabi777 A Koenigsegg hiperautok kategoriajaba tartozik, a sima CCR ara is 600.000 dolcsi korul mozog, es majdnem 400 LE-vel erosebb mint a Nissan. Gozmozdony vs. TGV szeru verseny lett volna, ami, egyezzunk meg nem fair.
@Ramirez A klasszikus gyari Challenger-t biza otthagyna, ugy gyorsulasban mint vegsebessegben is. Ha viszont buheralt Challengerrol beszelunk (700-800 LE) akkor legyen a Nissan is 700-800 LE-re buheralt valtozat... Nem akarok vitat kirobbantani, de az amerikai filmekben nagyon eltuloztak a musclecarok teljesitmenyet. Viszont egy igazi musclecar hangjaval semmi sem vetekedhet ebben egyetertek en is
@Gabi777 A Koenigsegg hiperautok kategoriajaba tartozik, a sima CCR ara is 600.000 dolcsi korul mozog, es majdnem 400 LE-vel erosebb mint a Nissan. Gozmozdony vs. TGV szeru verseny lett volna, ami, egyezzunk meg nem fair.
@Ramirez A klasszikus gyari Challenger-t biza otthagyna, ugy gyorsulasban mint vegsebessegben is. Ha viszont buheralt Challengerrol beszelunk (700-800 LE) akkor legyen a Nissan is 700-800 LE-re buheralt valtozat... Nem akarok vitat kirobbantani, de az amerikai filmekben nagyon eltuloztak a musclecarok teljesitmenyet. Viszont egy igazi musclecar hangjaval semmi sem vetekedhet ebben egyetertek en is