ez pontosan annak egy tökéletes példája, hogy mindenbe bele lehet magyarázni bármit, és akármit láthatunk úgy ahogy mi azt akarjuk. A készítő már az első videónál kifelejtett pár dolgot: a piros és a fekete általánosan elterjedt hatalmi jelkép és itt ez esetben naná hogy a kényelmet meg a luxust akarnák vele kifejezni. Másik, Bibliában nem fehér lovak vannak, hanem négy színű ló LOVASOKkal. Önmagában a ló szintén általános szimbólum: az erőt a gyorsaságot jelképezi. -szintén alap reklám fogás. A tény hogy a másodikban a 3 pendriveot vagy mit is a lovakhoz csapja:D:D Mit sem törődve azzal hogy 3 teljesen alap szin: ami egyébként a voda alapszíne mind.
A mező a tág teret- ugye a széles sávú, meg hasonló dolgokat, az hogy ott ül a trónuson meg konkrétan megint a kényelem és hogy a felhasználó kezében a net irányítása. Ha jobb megnézitek, csak alap szimbólumokkal van tele..mindegyik csak marketing fogás, nincs ebbe semmi vlág vége....áhh ennyire erővel hello kittybe is belemagyarázhatnánk hogy a sátán találta ki. Na persze lehet igaza van, de azért még csak logikus sem lenne hogy valaki egy reklámba ennyi mindent belefeccoljon igy.
A mező a tág teret- ugye a széles sávú, meg hasonló dolgokat, az hogy ott ül a trónuson meg konkrétan megint a kényelem és hogy a felhasználó kezében a net irányítása. Ha jobb megnézitek, csak alap szimbólumokkal van tele..mindegyik csak marketing fogás, nincs ebbe semmi vlág vége....áhh ennyire erővel hello kittybe is belemagyarázhatnánk hogy a sátán találta ki. Na persze lehet igaza van, de azért még csak logikus sem lenne hogy valaki egy reklámba ennyi mindent belefeccoljon igy.