ja összefirkálja... egyébként vidékiként olyan helyekre jár be a busz, ahol hogyismondjam többségben "kisebbség" él. Nem túl jó körülmények között. Néha út sehol, csapáson megy abusz. Komplett leszakítja az ülésről a kárpitot, letépi az oldalát. leszakítja a kapaszkodót, berúgja a szerelőnyílást. Egyébként ezt sajnos nem csak a kisebbség teszi, hanem más is, pusztán poénból. Volt olyan hely, és sofőr, aki a vezetőülés alatt tartotta vaspajszert, persze nem javítási célokra. Ez tényleg igaz. Ezekre az utakra, ilyen helyekre bőven megfelelt volna a 200-as széria. Az oda mercedes. Esetleg Classic. Persze abba is erőltették a Detroit dieselt. Csak amikor elfüstölt a volánnál, minden szerelő nézte, kijött a szervizes srác, rádugta a laptopot, miszerint semmi baja.. Aztmondja: ki kell venni a motort és visszük Győrbe. Röhej. Ha Classic tartotta volna az árát, és nem vitték volna fel az egekbe, egy megfelelő D10-es Euro 2-es motorral kiváló lett volna. A duplacsuklósnak gyenge motorja volt(még nem volt D10-es) kapott egy MAN motort, mivel Magyarországon nem közlekedhetett, eladták Iránnak. Az utat saját lábán tette meg hiba nélkül. Egy biztos: A magyar buszgyártás szerintem soha nem fog feléledni régi mértékében. Az Ikarus '80-as években évi több mint 13000 !! buszt gyártott. Persze a rendszerváltással nem volt tartható sem a korábbi gyártási ütem, hirtelen más szelek fújtak. Szándékosan visszatartott szállítások voltak, és bezárt piacok. Gondoskodtak a mesterséges tönkretételről. Elkótyavetyélt vagyonokról alsó, és felső szinten. Az átláthatatlan szerződések, hogy éppen kinek a kezében van a valakinek a micsodája. Vagy a szájában. Egy biztos: Széles Gábor úr nem fillérekből tengődik, ha tönkre is tett egy régmúltú vállalatot, és sok-sok kisember, dolgozó munkás életét. Minden tiszteletem azoké a mérnököké és szerelőké, szakembereké akik világhírű buszgyárat hoztak létre, és elismert típusokat alkottak.
ja összefirkálja... egyébként vidékiként olyan helyekre jár be a busz, ahol hogyismondjam többségben "kisebbség" él. Nem túl jó körülmények között. Néha út sehol, csapáson megy abusz. Komplett leszakítja az ülésről a kárpitot, letépi az oldalát. leszakítja a kapaszkodót, berúgja a szerelőnyílást. Egyébként ezt sajnos nem csak a kisebbség teszi, hanem más is, pusztán poénból. Volt olyan hely, és sofőr, aki a vezetőülés alatt tartotta vaspajszert, persze nem javítási célokra. Ez tényleg igaz. Ezekre az utakra, ilyen helyekre bőven megfelelt volna a 200-as széria. Az oda mercedes. Esetleg Classic. Persze abba is erőltették a Detroit dieselt. Csak amikor elfüstölt a volánnál, minden szerelő nézte, kijött a szervizes srác, rádugta a laptopot, miszerint semmi baja.. Aztmondja: ki kell venni a motort és visszük Győrbe. Röhej. Ha Classic tartotta volna az árát, és nem vitték volna fel az egekbe, egy megfelelő D10-es Euro 2-es motorral kiváló lett volna. A duplacsuklósnak gyenge motorja volt(még nem volt D10-es) kapott egy MAN motort, mivel Magyarországon nem közlekedhetett, eladták Iránnak. Az utat saját lábán tette meg hiba nélkül. Egy biztos: A magyar buszgyártás szerintem soha nem fog feléledni régi mértékében. Az Ikarus '80-as években évi több mint 13000 !! buszt gyártott. Persze a rendszerváltással nem volt tartható sem a korábbi gyártási ütem, hirtelen más szelek fújtak. Szándékosan visszatartott szállítások voltak, és bezárt piacok. Gondoskodtak a mesterséges tönkretételről. Elkótyavetyélt vagyonokról alsó, és felső szinten. Az átláthatatlan szerződések, hogy éppen kinek a kezében van a valakinek a micsodája. Vagy a szájában. Egy biztos: Széles Gábor úr nem fillérekből tengődik, ha tönkre is tett egy régmúltú vállalatot, és sok-sok kisember, dolgozó munkás életét. Minden tiszteletem azoké a mérnököké és szerelőké, szakembereké akik világhírű buszgyárat hoztak létre, és elismert típusokat alkottak.