Nem hiszem, h a villanyautóknak van jövője. Egész egyszerűen egy olyan gyorsantölthető és nagy kapacitású aksit kéne kitalálni, ami Ezt lehetővé teszi. Persze akkor még mindig ott a kérdés, h melyik a kevéssé környezetszenyező, mert én elismerem, h szmogriadó esetén jó a vllanyautó, de szeintem sincs semmi más haszna, minthogy kiebrudálja a kipufogógázt a városból Visontára :) Az egésznek a legnagyobb hibája annak a rendszernek a hatásfoka ami tölti az aksit, nem is beszélve az akku töltés hatásfokáról.
Miért nem a töltési idő? Mert azt ki lehetne küszöbölni. Pl a "benzinkútnál" nem töltőre kéne dugni az aksit, hanem aksit cserélni. Persze így az aksi a kúthálózat tulajdona kellene, h legyen, de elvben működhet.
Másik megoldás: Troliautó, perssze mindenki találja ki, h hogyan fizetnék az emberek a villanyszámlát.
Amúgy a Nissan nem Renault tulajdon, csak kóperálnak.
Még amúgy: A villanymotor hatásfoka 90% körüli, a generátoré sokkal szarabb.
Hú de szívesen feltennék erről pár kérdést valakinek aki ért hozzá.
Miért nem a töltési idő? Mert azt ki lehetne küszöbölni. Pl a "benzinkútnál" nem töltőre kéne dugni az aksit, hanem aksit cserélni. Persze így az aksi a kúthálózat tulajdona kellene, h legyen, de elvben működhet.
Másik megoldás: Troliautó, perssze mindenki találja ki, h hogyan fizetnék az emberek a villanyszámlát.
Amúgy a Nissan nem Renault tulajdon, csak kóperálnak.
Még amúgy: A villanymotor hatásfoka 90% körüli, a generátoré sokkal szarabb.
Hú de szívesen feltennék erről pár kérdést valakinek aki ért hozzá.