szerintem régen léteznek olyan technológiák, amik ezt lehetővé tennék, csak nem civil használatban. gondolj bele, hogy ott van a Macbook Air, ami papírvékony, pehelykönnyű, és ennek tetejébe 7 órát kibír aktív használat mellett... vagy ott vannak a különféle feketedobozok, amik esetenként hónapokig küldik a bivalyerős jelet az éterbe, akkor vajon a katonaság mikkel operálhat jelenleg?
különben ha nem lenne jövője, akkor nem létezne már kismillió működő prototípusa a technológiának, de szerintem valami hasonló véleménye lehetett az embereknek anno az első benzines autókról, amikor meglátták őket pöfögni meg erőlködni a több liter benzinnel, szemben az akkor korszerűnek titulált gőzgépekkel :)
a villanyszámláról annyit, hogy miden technológiának lejjebb megy az ára, amint elterjed a köznép körében, gondolj csak bele, mennyi volt egy laptop vagy egy mobiltelefon régen, és mennyi most, nem beszélve megint a méret- és hatásfokbeli fejlődéséről.
töltés? nem szeretem magam ismételni, de az előbb emlegettem Nikola Tesla nevét, aki kidolgozta egy olyan motor terveit, ami négy akkumulátorral működik, amelyek egymást töltik vissza.
különben ha nem lenne jövője, akkor nem létezne már kismillió működő prototípusa a technológiának, de szerintem valami hasonló véleménye lehetett az embereknek anno az első benzines autókról, amikor meglátták őket pöfögni meg erőlködni a több liter benzinnel, szemben az akkor korszerűnek titulált gőzgépekkel :)
a villanyszámláról annyit, hogy miden technológiának lejjebb megy az ára, amint elterjed a köznép körében, gondolj csak bele, mennyi volt egy laptop vagy egy mobiltelefon régen, és mennyi most, nem beszélve megint a méret- és hatásfokbeli fejlődéséről.
töltés? nem szeretem magam ismételni, de az előbb emlegettem Nikola Tesla nevét, aki kidolgozta egy olyan motor terveit, ami négy akkumulátorral működik, amelyek egymást töltik vissza.
amúgy meg az nem "kóperál", hanem "kooperál" :)