Amit a videóban látsz, az a modern PR-marketing csodás megtestesülése. Egy erős emocionális üzenetet közvetít a nagyközönség felé, amivel a vállalat nélkülözhetetlenségét és életminőség-javító tevékenységét akarja elérni, ezáltal növelve az elfogadottságot és a vállalati imázst.
A "without" szó nekem erősen hiányra utal, magyarán arra, hogy mikroprocesszor nélkül ezek nem léteznének, ami óriási nagy demagógia. Arról nem is beszélve, hogy nem feltétlenül vagyok arról meggyőződve, hogy a világunk kevesebb és rosszabb lenne ezek nélkül. Arról már nem is beszélve, hogy arról pl. szó sem esik, hogy hányféle hadászati eszköz és technika nem létezne mikroprocesszor nélkül.
PR szempontból nagyon hatásos, csak a racionalitása meg az objektivitása elég kevés.
A "without" szó nekem erősen hiányra utal, magyarán arra, hogy mikroprocesszor nélkül ezek nem léteznének, ami óriási nagy demagógia. Arról nem is beszélve, hogy nem feltétlenül vagyok arról meggyőződve, hogy a világunk kevesebb és rosszabb lenne ezek nélkül. Arról már nem is beszélve, hogy arról pl. szó sem esik, hogy hányféle hadászati eszköz és technika nem létezne mikroprocesszor nélkül.
PR szempontból nagyon hatásos, csak a racionalitása meg az objektivitása elég kevés.