A Ford gyárban, amikor bevezették a sorozatgyártást, úgy volt kitalálva a dolog, hogy minden munkafázist leellenőrzött valaki, és rátette a monogramját. Az utolsó ellenőrt Otto Koch-nak hívták. Ha ő mindent rendben talált, akkor ráírta: O.K.
A kereskedők, és az új autó vevők pedig ebből a jelölésből tudták, hogy ez egy ellenőrzött és rendben talált autó, tehát működni fog, azaz O.K. Aztán ezt átvették az élet más területeire is, és elterjedt a világon, mint a T-Modell.
A Ford gyárban, amikor bevezették a sorozatgyártást, úgy volt kitalálva a dolog, hogy minden munkafázist leellenőrzött valaki, és rátette a monogramját. Az utolsó ellenőrt Otto Koch-nak hívták. Ha ő mindent rendben talált, akkor ráírta: O.K.
A kereskedők, és az új autó vevők pedig ebből a jelölésből tudták, hogy ez egy ellenőrzött és rendben talált autó, tehát működni fog, azaz O.K. Aztán ezt átvették az élet más területeire is, és elterjedt a világon, mint a T-Modell.