1.: Kommunikációs szakos ismerős: ha nekem 2 óránál többet kellene tanulnom egy vizsgára, akkor megpusztulnék
Az annyit is ér
2.: A falu létszáma nem éri el a 400 főt, de van egy tucat bölcsész aki sehogy sem tud elhelyezkedni, illetve 2 úgy tudott átmenetileg, hogy a faterjuk egy közeli községben polgármester lett, és csinált nekik állást
3.: Fél évig egy GTK-s volt a szobatársam, akit az idő 10%-ában láttam tanulni, miközben én(mérnökhallgatóként) majdnem megdöglöttem. Rájuk amúgy van is igény,csak nem a menedzser és marketinges hallgatókra, hanem a számviteliekre. Arra viszont nem jelentkeznek elegen, mindenki marketingeseként akarja elbaszni az egyetemi éveit
Ez így évente kb 300milliárd minusz az államnak, miközben hiányzik 80ezer mérnök,infós és szakmunkás, amely állások betöltése esetén a generált kereslet miatt többszörennyi állás jönne létre, akár feleannyi lenne a munkanélküliségünk
Viszont:
Ha akkora igény van mérnökökből, informatikusokból és természettudományos tagokból, akkor általános és középiskolában miért nem növelik meg a tudományos óraszámot, és miért nem növelik a keretet?
Ez így a rabszolgatartás felé megy, csak a Fletóék még azt mondták, hogy húzzatok ki rabszolgának, amit Viktorék arra változtattak, hogy maradjatok itthon rabszolgának!
Az annyit is ér
2.: A falu létszáma nem éri el a 400 főt, de van egy tucat bölcsész aki sehogy sem tud elhelyezkedni, illetve 2 úgy tudott átmenetileg, hogy a faterjuk egy közeli községben polgármester lett, és csinált nekik állást
3.: Fél évig egy GTK-s volt a szobatársam, akit az idő 10%-ában láttam tanulni, miközben én(mérnökhallgatóként) majdnem megdöglöttem. Rájuk amúgy van is igény,csak nem a menedzser és marketinges hallgatókra, hanem a számviteliekre. Arra viszont nem jelentkeznek elegen, mindenki marketingeseként akarja elbaszni az egyetemi éveit
Ez így évente kb 300milliárd minusz az államnak, miközben hiányzik 80ezer mérnök,infós és szakmunkás, amely állások betöltése esetén a generált kereslet miatt többszörennyi állás jönne létre, akár feleannyi lenne a munkanélküliségünk
Viszont:
Ha akkora igény van mérnökökből, informatikusokból és természettudományos tagokból, akkor általános és középiskolában miért nem növelik meg a tudományos óraszámot, és miért nem növelik a keretet?
Ez így a rabszolgatartás felé megy, csak a Fletóék még azt mondták, hogy húzzatok ki rabszolgának, amit Viktorék arra változtattak, hogy maradjatok itthon rabszolgának!