na megcseréltem az előbb a kommenteket. az előző ment a 27-esre
akkor most megy ez a 28-asra
:o)
valóban kurva sok ember ráér. emlékszem a traktoros hepajra az országház előtt. (amire később kitalálta a demszky és sleppje a traktorral behajtani tilos műsort..) nyilatkozott egy se nem éhes, se nem szomjas ifjú hájfejű traktoros is. hogy fontos a tüntetés. kérdezték ki van a földeken. válasz: "A szüleim.".. alaposan tarkón kellett volna baszni egy komplett cséplőgéppel.. pedig még valamelyest igazuk is volt. (persze politikai indíttatásból csalták őket pöstre egy kis perkeltre, meg itókára, de akkoris.)
nálunk a nyomásgyakorlás mindig az egymást kinevező fejesek marakodása a koncon. iskolapélda a máv. elsíbolták a szakszervezeti vagyont a szakszervezetők, elprivatizálták bagóért (persze a korrupt vezetők értékéhez képest nagy volt a baksis) ami érték volt a vasútban a politikusok. a többit meg már évtizedek óta hagyták lerohadni. aztán összekaptak.
a végén kaptak a koncból mikroszkópikus részeket a vasutasok is, viszont cserébe kibasztak a rettentő türelmes utazóközönséggel. akik egyébként fizetnek a még ma is gyakran kritikán aluli "szolgáltatásért". mert ár-érték viszonylatban is a máv nincs előkelő helyen. úgy van vele mindenki, hogy inkább kösz, de kösz nem.
a vasutasság tisztség volt és fix állami állás a velejáró fizetéssel és "nyugdíjjal"! talán ez is volt a baj túl sok ostoba ember lett végül kicicomázva és a fejükre meg rápakolták a szocialista időkben a terveseket, igazgató elvtársakat, elfáradt kádereket. elfértek a struktúrában.. (a bkv smafu..). nem véletlen, hogy a hülye fokozása még ma is az általánosan, hogy rendőr, postás, vasutas.. és ebben az igazi okból, de másokkal kibánva, hamis célokért indított sztrájkok is közrejátszottak..
akkor most megy ez a 28-asra
:o)
valóban kurva sok ember ráér. emlékszem a traktoros hepajra az országház előtt. (amire később kitalálta a demszky és sleppje a traktorral behajtani tilos műsort..) nyilatkozott egy se nem éhes, se nem szomjas ifjú hájfejű traktoros is. hogy fontos a tüntetés. kérdezték ki van a földeken. válasz: "A szüleim.".. alaposan tarkón kellett volna baszni egy komplett cséplőgéppel.. pedig még valamelyest igazuk is volt. (persze politikai indíttatásból csalták őket pöstre egy kis perkeltre, meg itókára, de akkoris.)
nálunk a nyomásgyakorlás mindig az egymást kinevező fejesek marakodása a koncon. iskolapélda a máv. elsíbolták a szakszervezeti vagyont a szakszervezetők, elprivatizálták bagóért (persze a korrupt vezetők értékéhez képest nagy volt a baksis) ami érték volt a vasútban a politikusok. a többit meg már évtizedek óta hagyták lerohadni. aztán összekaptak.
a végén kaptak a koncból mikroszkópikus részeket a vasutasok is, viszont cserébe kibasztak a rettentő türelmes utazóközönséggel. akik egyébként fizetnek a még ma is gyakran kritikán aluli "szolgáltatásért". mert ár-érték viszonylatban is a máv nincs előkelő helyen. úgy van vele mindenki, hogy inkább kösz, de kösz nem.
a vasutasság tisztség volt és fix állami állás a velejáró fizetéssel és "nyugdíjjal"! talán ez is volt a baj túl sok ostoba ember lett végül kicicomázva és a fejükre meg rápakolták a szocialista időkben a terveseket, igazgató elvtársakat, elfáradt kádereket. elfértek a struktúrában.. (a bkv smafu..). nem véletlen, hogy a hülye fokozása még ma is az általánosan, hogy rendőr, postás, vasutas.. és ebben az igazi okból, de másokkal kibánva, hamis célokért indított sztrájkok is közrejátszottak..