Egy érdekes meglátás a 2. kommentben lévő cikkből:
"A lemeztársaságok üzletpolitikája egy csillogó műanyagdarab köré épült, és amikor ott volt előttük a lehetőség, hogy szembenézzenek a változásokkal, nem tették meg. 41 millióan használták a Napstert, és nagyjából 85 százalékuk havidíjat is fizetett volna ezért. A kiadók azonban hátat fordítottak, és azt mondták: szó sem lehet róla, zárják be az egészet. Ahelyett, hogy meglátták volna, hogy az átlagos vásárlók továbbra is fizetnének a zenéért, inkább ignorálták őket. Amikor a lemezbiznisz még jól pörgött, az emberek átlagosan két és fél CD-t vettek évente. A Napster díjaiból két hónap alatt befolyt volna ugyanez az összeg, vagyis még növelhették is volna a bevételeket, de kihagyták a lehetőséget. Továbbra is egy leszállóágba lépett, haldokló struktúrára építettek, most pedig már mindenkinek más utakat kell keresnie."
"A lemeztársaságok üzletpolitikája egy csillogó műanyagdarab köré épült, és amikor ott volt előttük a lehetőség, hogy szembenézzenek a változásokkal, nem tették meg. 41 millióan használták a Napstert, és nagyjából 85 százalékuk havidíjat is fizetett volna ezért. A kiadók azonban hátat fordítottak, és azt mondták: szó sem lehet róla, zárják be az egészet. Ahelyett, hogy meglátták volna, hogy az átlagos vásárlók továbbra is fizetnének a zenéért, inkább ignorálták őket. Amikor a lemezbiznisz még jól pörgött, az emberek átlagosan két és fél CD-t vettek évente. A Napster díjaiból két hónap alatt befolyt volna ugyanez az összeg, vagyis még növelhették is volna a bevételeket, de kihagyták a lehetőséget. Továbbra is egy leszállóágba lépett, haldokló struktúrára építettek, most pedig már mindenkinek más utakat kell keresnie."