/off: még mindig nem tudom eldönteni, hogy örüljek vagy sem annak, hogy a sok sötétzöld biciklistvánné kihajtotta "maga-magának", hogy lehessen egyirányú utcában a menetiránnyal szemben is közlekedni. persze ha kint van az ezt megengedő tábla.. csakhogy nincs kint sehol! (ha kint lenne is életveszély az egész, mert nem oda teszik/tennék ki a kiegészítő táblát, ahol a "hüle" autós behajt szabályosan.. neeem. a másik oldalról, hogy ne is számítsanak biciklisre szemből az út közepén..) mégis a biciklivel közlekedő edények 90%-a a forgalommal szemben, úgy, hogy nincs is megengedve neki simán bekerekezik az egyirányú utcákba (az út közepén). a fennmaradó 10 százalékból 7 menetirányban hajt be az egyirányú utcába (és vagy a parkoló autók között csalingázik vagyis ki-bedűl, vagy: középen hajt az állatja..); 3 pedig a másfél fő gyalogos szélességű utcán teker veszettül, hogy a kihatjtókra kell lépdelnie mindenkinek aki nem drótszamarazik.. csengő, luxus világítás minden harmadiknál, de annak a fele sem kapcsolja be, mert úgyis odaér sötétedés előtt, minek fogyjon a drága elem.. vigyázzanak az autósok, buszsofőrök, köztisztasági járművek vezetői.. bukósisakra se telik. mérsékelt felszereltségű bicó - drága temetés. (ha már nincsenek a felsoroltak birtokűban, hát jó; de mind teper szabálytalanul..) csoda, hogy nem történnek rendszeresen balesetek emiatt is. nem a bicikliseken múlik.. szóval nem tudom, hogy majd a szabályosan közlekedő autós feletti sajnálkozásom lesz-e a nagyobb, vagy az ugyehogy balfaszok voltatok "biciklisták" érzés, mikor feltekeredik a pedálra a garabonciás bele a majdani ütközéstől.. /bazz még szabályos közlekés és kiváló morál mellett is, ha elcsapják mit csinál? pereskedik a temetőből.. ésszel már cangások!/
/off: még mindig nem tudom eldönteni, hogy örüljek vagy sem annak, hogy a sok sötétzöld biciklistvánné kihajtotta "maga-magának", hogy lehessen egyirányú utcában a menetiránnyal szemben is közlekedni. persze ha kint van az ezt megengedő tábla.. csakhogy nincs kint sehol! (ha kint lenne is életveszély az egész, mert nem oda teszik/tennék ki a kiegészítő táblát, ahol a "hüle" autós behajt szabályosan.. neeem. a másik oldalról, hogy ne is számítsanak biciklisre szemből az út közepén..) mégis a biciklivel közlekedő edények 90%-a a forgalommal szemben, úgy, hogy nincs is megengedve neki simán bekerekezik az egyirányú utcákba (az út közepén). a fennmaradó 10 százalékból 7 menetirányban hajt be az egyirányú utcába (és vagy a parkoló autók között csalingázik vagyis ki-bedűl, vagy: középen hajt az állatja..); 3 pedig a másfél fő gyalogos szélességű utcán teker veszettül, hogy a kihatjtókra kell lépdelnie mindenkinek aki nem drótszamarazik.. csengő, luxus világítás minden harmadiknál, de annak a fele sem kapcsolja be, mert úgyis odaér sötétedés előtt, minek fogyjon a drága elem.. vigyázzanak az autósok, buszsofőrök, köztisztasági járművek vezetői.. bukósisakra se telik. mérsékelt felszereltségű bicó - drága temetés. (ha már nincsenek a felsoroltak birtokűban, hát jó; de mind teper szabálytalanul..) csoda, hogy nem történnek rendszeresen balesetek emiatt is. nem a bicikliseken múlik.. szóval nem tudom, hogy majd a szabályosan közlekedő autós feletti sajnálkozásom lesz-e a nagyobb, vagy az ugyehogy balfaszok voltatok "biciklisták" érzés, mikor feltekeredik a pedálra a garabonciás bele a majdani ütközéstől.. /bazz még szabályos közlekés és kiváló morál mellett is, ha elcsapják mit csinál? pereskedik a temetőből.. ésszel már cangások!/