Jó pár alkalmazottunk van, kisebb - nagyobb vasakkal. Rengeteget mennek, Európa, Ázsia, néha Afrika. Ha gépben van biztonsági öv, automatikusan bekapcsolják.
Egyrészt saját érdekükben, a nagyobb sérülések elkerülése miatt. Még a 20 tonnán felüliekben is...
Másrészt a biztosító miatt, mert nem, vagy részlegesen térít, ha a vezetőt tudja bármilyen okból hibáztatni.
Harmadrészt azért, mert a különböző országok különböző hatóságai nem egyformán állnak ehhez a témához. A skála a fejcsóválástól a brutális összegű sarcig terjed.
Végül: én a rendőrökre bíznám az öv becsatolását. Merthogy csatt esetén nyilván előny, de amikor bűnözőt kell kergetni, a kocsiból kiugorva, értékes másodpercek veszhetnek el.
"...aminek az összefoglalásába kötöttél bele...."
Ha más a véleményem, az kötekedés nálad? :(
Jó pár alkalmazottunk van, kisebb - nagyobb vasakkal. Rengeteget mennek, Európa, Ázsia, néha Afrika. Ha gépben van biztonsági öv, automatikusan bekapcsolják.
Egyrészt saját érdekükben, a nagyobb sérülések elkerülése miatt. Még a 20 tonnán felüliekben is...
Másrészt a biztosító miatt, mert nem, vagy részlegesen térít, ha a vezetőt tudja bármilyen okból hibáztatni.
Harmadrészt azért, mert a különböző országok különböző hatóságai nem egyformán állnak ehhez a témához. A skála a fejcsóválástól a brutális összegű sarcig terjed.
Végül: én a rendőrökre bíznám az öv becsatolását. Merthogy csatt esetén nyilván előny, de amikor bűnözőt kell kergetni, a kocsiból kiugorva, értékes másodpercek veszhetnek el.