James Randi 1 millió dolláros kihívásához hasonlatosan a blog szerkesztője 1 millió forintot fizet annak, aki a tudományos módszertannal létrehozott, Általános Isten meghatározása istenérvét cáfolni tudja.
Isten egy olyan tett elkövetője, mely mindannyiunk életére és halálára kihat. Szenvedést és örömet jelent nekünk. Vannak akik szerint sokkal több szenvedést mint örömöt, de legalább annyian állítják, hogy ez pont fordítva van. Mindenkinek igaza van, mikor ebben hazudik. Szélsőségekre bontva egyeseknek szenvedés az öröm, másoknak öröm a szenvedés.
Bár hívők és nem hívők gyakrabban nem vitatják mint igen, hogy Isten - ha ő alkotott minket - akkor csakis a saját képmására és nem bzigulai Brrrlekaszéra, aminek 31 lába van és haláványkék pöttyös a bal fülcimpája; mégis legtöbben nem ismerik fel magukban (még görbetükröt eléjük állítva sem) a sokak szerint meg nem nevezhető nevezettet. Felkutatása reménytelen, tettének elkövetését kevesen látták; látták és látják be.
Akik nem hisznek, azok vagy annak hisznek amit látnak, vagy annak sem. Akik hisznek azok vagy nem látnak, vagy nem Istent, hanem a látást hiszik. Fantomképet adni róla pedig annyira tudnak mint egy siketvak, aki savpermetben zuhanyzik reggelente (és a közelében sem volt a tett elkövetésének időpontjában, ha helyének egyáltalán). Mégis egyesek látni vélték, néhányan magukat ismerték fel benne (vagy a szomszédjukat), mások elmentek mellette anélkül, hogy bárminemű pillantást vetettek volna rá, olyat se ami még egy idegennek is kijár.
Hamarabb fog elévülni tette - a világegyetem teremtése és ami azon túl van - mintsem elkapnák, s bár az ártatlanság vélelme Istent is megilletné, mégis elítéljük és felmentjük mindannyian még a tárgyalás előtt, ahol bírák, bírái mi nem is lehetnénk.
Bár hívők és nem hívők gyakrabban nem vitatják mint igen, hogy Isten - ha ő alkotott minket - akkor csakis a saját képmására és nem bzigulai Brrrlekaszéra, aminek 31 lába van és haláványkék pöttyös a bal fülcimpája; mégis legtöbben nem ismerik fel magukban (még görbetükröt eléjük állítva sem) a sokak szerint meg nem nevezhető nevezettet. Felkutatása reménytelen, tettének elkövetését kevesen látták; látták és látják be.
Akik nem hisznek, azok vagy annak hisznek amit látnak, vagy annak sem. Akik hisznek azok vagy nem látnak, vagy nem Istent, hanem a látást hiszik. Fantomképet adni róla pedig annyira tudnak mint egy siketvak, aki savpermetben zuhanyzik reggelente (és a közelében sem volt a tett elkövetésének időpontjában, ha helyének egyáltalán). Mégis egyesek látni vélték, néhányan magukat ismerték fel benne (vagy a szomszédjukat), mások elmentek mellette anélkül, hogy bárminemű pillantást vetettek volna rá, olyat se ami még egy idegennek is kijár.
Hamarabb fog elévülni tette - a világegyetem teremtése és ami azon túl van - mintsem elkapnák, s bár az ártatlanság vélelme Istent is megilletné, mégis elítéljük és felmentjük mindannyian még a tárgyalás előtt, ahol bírák, bírái mi nem is lehetnénk.