Szerintem meg az autó dőlésszögének a gyökéből le kellene vonni a napfény vetülési szögét az autó motorháztetejére, és az ebből megkapott értéket levonjuk a futó haladási sebességének a köbszorzatából, amivel is megkapjuk a tulajdonképpeni együtthatót és a duda hangjának a decibel-értékét, amiből végül kiszámíthatjuk, hogy ki is volt a hibás. Nem?
Egyébként érdemes megfigyelni a teherautót és a legkülső sávban haladót, hogy egyből nyomják fel a vészvillogót, és húzódnak félre, gondolom segíteni.. Itthon meg kb. ugyanúgy zajlana tovább a forgalom, mintha mi sem történt volna.
Egyébként érdemes megfigyelni a teherautót és a legkülső sávban haladót, hogy egyből nyomják fel a vészvillogót, és húzódnak félre, gondolom segíteni.. Itthon meg kb. ugyanúgy zajlana tovább a forgalom, mintha mi sem történt volna.