1. jaj te szegén fézer, nem esett bajod? ha a srácnak szerencséje van csak 50ezer a kár...
2. két sáv van, de a külsőben kocsik parkolnak (pl.: piros autó a háttérben, az mellett nem férsz el egy sávban, 1 ajtónyitásni helyet kell hagyni), vagyis arra a sávra nem vonatkozik a jobbratartás
3. a maradék egy sávban pedig jobbról előzi a motoros a balra kanyarodót, aki jelezte a balra kanyarodási szándékát és a felezővonalhoz húzódott, EZ SZABÁLYOS, most tanulok kreszt, ez így van, és ez előzésnek minősül (jobbról még villamost és sárga villogót használó járművet lehet előzni)
4. ekkor pedig az történik, hogy a kamerás balra kanyarodó veszélyeztette a motorost, akinek elsőbbsége volt. Az már a kamerás hibája, hogy nem nézett jól körbe. Nem adta meg az elsőbbséget
Én a motoros helyében vártam volna 5 percet, lehiggadok és elkérem a kamerás adatait és biztosítójának adatait. Fizesse csak ki a káromat. Ha nem ismeri el, akkor rendőrt hívok. A motort meg se mozdítom!
általánosságban, nem ehhez a videóhoz írom (mielőtt még jönnének az értelmes hsz-ek):
Általában nem véletlenül raknak a mocikra nagy kipufogódobot a gyári helyett. Pont azért, hogy az autósok észrevegyék őket, mert szeretik levegőnek nézni mocisokat. Általában bevett szokás az is, hogy a motorosok a jobbra lévő utcákat, ahol elsőbbségadás kötelező tábla van fékkészenléti helyzetben közelítik meg, és csak akkor húznak gázt, ha belenéztek a jobbról jövő autós szemébe, és nyugtázták, hogy az észre is vette és elsőbbséget megadja.
Elég nagy probléma, hogy az autó-motoros ütközéseknél a mocis szívja meg és az autósok nem tudják ezt átérezni. Akár kis sebességnél is nagyon könnyen totálkárosra lehet törni egy motort, nem beszélve arról, hogy a mocis durván megsérülhet. Megtörtént eset egy motoros 20-al ment neki egy szabálytalanul kiforduló kocsinak (az öreg nem vette őtet észre...), a motor javítás közel fél milla volt, az öregnek a biztosítója rendezte.
2. két sáv van, de a külsőben kocsik parkolnak (pl.: piros autó a háttérben, az mellett nem férsz el egy sávban, 1 ajtónyitásni helyet kell hagyni), vagyis arra a sávra nem vonatkozik a jobbratartás
3. a maradék egy sávban pedig jobbról előzi a motoros a balra kanyarodót, aki jelezte a balra kanyarodási szándékát és a felezővonalhoz húzódott, EZ SZABÁLYOS, most tanulok kreszt, ez így van, és ez előzésnek minősül (jobbról még villamost és sárga villogót használó járművet lehet előzni)
4. ekkor pedig az történik, hogy a kamerás balra kanyarodó veszélyeztette a motorost, akinek elsőbbsége volt. Az már a kamerás hibája, hogy nem nézett jól körbe. Nem adta meg az elsőbbséget
Én a motoros helyében vártam volna 5 percet, lehiggadok és elkérem a kamerás adatait és biztosítójának adatait. Fizesse csak ki a káromat. Ha nem ismeri el, akkor rendőrt hívok. A motort meg se mozdítom!
általánosságban, nem ehhez a videóhoz írom (mielőtt még jönnének az értelmes hsz-ek):
Általában nem véletlenül raknak a mocikra nagy kipufogódobot a gyári helyett. Pont azért, hogy az autósok észrevegyék őket, mert szeretik levegőnek nézni mocisokat. Általában bevett szokás az is, hogy a motorosok a jobbra lévő utcákat, ahol elsőbbségadás kötelező tábla van fékkészenléti helyzetben közelítik meg, és csak akkor húznak gázt, ha belenéztek a jobbról jövő autós szemébe, és nyugtázták, hogy az észre is vette és elsőbbséget megadja.
Elég nagy probléma, hogy az autó-motoros ütközéseknél a mocis szívja meg és az autósok nem tudják ezt átérezni. Akár kis sebességnél is nagyon könnyen totálkárosra lehet törni egy motort, nem beszélve arról, hogy a mocis durván megsérülhet. Megtörtént eset egy motoros 20-al ment neki egy szabálytalanul kiforduló kocsinak (az öreg nem vette őtet észre...), a motor javítás közel fél milla volt, az öregnek a biztosítója rendezte.
Széles utat, gumifákat!