Osztom a véleményed és módosítanám az alábbi szöveget a saját véleményem alapján.
általánosságban, nem ehhez a videóhoz írom (mielőtt még jönnének az értelmes hsz-ek):
Általában nem véletlenül raknak a mocikra nagy kipufogódobot a gyári helyett. Pont azért, hogy a motorosok feltűnési viszketegségüket ki tudják élni, mert a motorosok szeretik levegőnek nézni a KRESZT. Általában bevett szokás az is, hogy a motorosok a jobbra lévő utcákat, ahol elsőbbségadás kötelező tábla van fékkészenléti helyzetben közelítik meg, és csak akkor húznak gázt, ha belenéztek a jobbról jövő autós szemébe ami a megengedett sebesség 2x-esével könnyen kivitelezhető, és nyugtázták, hogy az észre is vette és elsőbbséget megadja vagy kényszerűen átadja.
Elég nagy probléma, hogy az autó-motoros ütközéseknél a vétlen szívja meg és a szabálysértők nem tudják ezt átérezni. Ez alapvetően nem az autósok hibája csak alapvető konstrukciós tulajdonság hogy egy autóst körölvevő karosszéria védelmi feladatot is ellát, míg a motorosnál ilyen nincs....
általánosságban, nem ehhez a videóhoz írom (mielőtt még jönnének az értelmes hsz-ek):
Általában nem véletlenül raknak a mocikra nagy kipufogódobot a gyári helyett. Pont azért, hogy a motorosok feltűnési viszketegségüket ki tudják élni, mert a motorosok szeretik levegőnek nézni a KRESZT. Általában bevett szokás az is, hogy a motorosok a jobbra lévő utcákat, ahol elsőbbségadás kötelező tábla van fékkészenléti helyzetben közelítik meg, és csak akkor húznak gázt, ha belenéztek a jobbról jövő autós szemébe ami a megengedett sebesség 2x-esével könnyen kivitelezhető, és nyugtázták, hogy az észre is vette és elsőbbséget megadja vagy kényszerűen átadja.
Elég nagy probléma, hogy az autó-motoros ütközéseknél a vétlen szívja meg és a szabálysértők nem tudják ezt átérezni. Ez alapvetően nem az autósok hibája csak alapvető konstrukciós tulajdonság hogy egy autóst körölvevő karosszéria védelmi feladatot is ellát, míg a motorosnál ilyen nincs....