"nem erre gondoltam de így már világos, hogy üldözési mániád is van:D"
Vegyük szemügyre a korábban leírtakat:
én: Minden zsidó ezt csinálná? Vagy akár a többségük, hogy ezt így, ilyen kategorikusan kijelented? És ha így is van, mégis hogyan "nyomják ezt a pofádba"? Megállított valaki az utcán, csak azért, hogy a képedbe dörgölje, hogy ő zsidó?
te: Igen persze, lehetne nagyobb fantáziád is, ha már ilyen mívesen is tudsz fogalmazni... bár szerintem ez is csak egy álca arra, hogy így rejtsd el, bizonyos hiányosságaidat.
Azt róttad fel nekem, hogy én veled ellentétben nem rendelkezek kellő fantáziával ahhoz, hogy elképzeljem ahogyan valaki a képedbe dörgöli a zsidóságát. Ebből automatikusan az következik, hogy az egyik hiányosságom: veled ellentétben nekem nincsenek antiszemita indíttatású, anekdotikus téveszméim. Ha nem erre gondoltál, akkor máskor fogalmazz egyértelműbben, de úgy általában megtanulhatnál némileg következetesebben fogalmazni.
"Minden esetre, fordított helyzetben egy hasonló kiállítás nem biztos, hogy létre jött volna, vagy ha igen akkor most ezzel lenne tele a média, hogy micsoda mocsok emberek vannak és, hogy..."
Öreg, függetlenül attól, hogy még mindig fals dichotómiára építed ezt az érvrendszert: azért nem jön létre "fordított" kiállítás, mert az egész tetves radikál-/szélsőjobb ellenkultúra többek között az antiszemitizmusra épül. Nincs szükségük múzeumra és galériára, mert minden szellemi és egyéb jellegű kreatív teljesítményük közvetlenül elérhető az interneten keresztül. A te "fordított kiállításod" nem elméleti, hanem a rideg valóság.
"Persze, hogy nem, nem is mondtam ilyet, csak kérdeztem, hogy biztos jó-e az időzítés..."
A művész nem ér rá foglalkozni az időzítéssel. A művész akkor alkot, amikor jólesik neki. A kiállítás létjogosultságát pedig mi sem demonstrálja jobban, mint a rá adott reakciók. Gyakorlatilag disztingválatlan morgás és képmutató megbotránkozás teszi teljessé. Úgyis fogalmazhatnánk, hogy tökéletesre sikeredett az időzítés.
"és igen az emberek többsége, leszarja az egyént, mindenki általánosít pláne a kisebbségekkel szemben, ezért nem tartom még mindig jó ötletnek egy ilyen létre jöttét"
Az emberek többsége idióta. Ez miért kellene hogy befolyásolja a művészetet? Vagy te most komolyan (például) közvélemény-kutatáshoz kötnéd annak kiderítését, hogy kollektíve megértünk-e már a gúnyba hajló kritikai alkotásokra vagy várjuk még pár évet? Vagy mégis hogy a faszba' képzeled ezt?
"Nem...persze, ezt sem mondtam, de aki ennek az egésznek helyet adott, nah az sem a tipikus palesztin menekült...nem kell játszani itt az ártatlant, nagyon jól tudjuk, miről van itt szó..."
Vegyük szemügyre a korábban leírtakat:
én: Minden zsidó ezt csinálná? Vagy akár a többségük, hogy ezt így, ilyen kategorikusan kijelented? És ha így is van, mégis hogyan "nyomják ezt a pofádba"? Megállított valaki az utcán, csak azért, hogy a képedbe dörgölje, hogy ő zsidó?
te: Igen persze, lehetne nagyobb fantáziád is, ha már ilyen mívesen is tudsz fogalmazni... bár szerintem ez is csak egy álca arra, hogy így rejtsd el, bizonyos hiányosságaidat.
Azt róttad fel nekem, hogy én veled ellentétben nem rendelkezek kellő fantáziával ahhoz, hogy elképzeljem ahogyan valaki a képedbe dörgöli a zsidóságát. Ebből automatikusan az következik, hogy az egyik hiányosságom: veled ellentétben nekem nincsenek antiszemita indíttatású, anekdotikus téveszméim. Ha nem erre gondoltál, akkor máskor fogalmazz egyértelműbben, de úgy általában megtanulhatnál némileg következetesebben fogalmazni.
"Minden esetre, fordított helyzetben egy hasonló kiállítás nem biztos, hogy létre jött volna, vagy ha igen akkor most ezzel lenne tele a média, hogy micsoda mocsok emberek vannak és, hogy..."
Öreg, függetlenül attól, hogy még mindig fals dichotómiára építed ezt az érvrendszert: azért nem jön létre "fordított" kiállítás, mert az egész tetves radikál-/szélsőjobb ellenkultúra többek között az antiszemitizmusra épül. Nincs szükségük múzeumra és galériára, mert minden szellemi és egyéb jellegű kreatív teljesítményük közvetlenül elérhető az interneten keresztül. A te "fordított kiállításod" nem elméleti, hanem a rideg valóság.
"Persze, hogy nem, nem is mondtam ilyet, csak kérdeztem, hogy biztos jó-e az időzítés..."
A művész nem ér rá foglalkozni az időzítéssel. A művész akkor alkot, amikor jólesik neki. A kiállítás létjogosultságát pedig mi sem demonstrálja jobban, mint a rá adott reakciók. Gyakorlatilag disztingválatlan morgás és képmutató megbotránkozás teszi teljessé. Úgyis fogalmazhatnánk, hogy tökéletesre sikeredett az időzítés.
"és igen az emberek többsége, leszarja az egyént, mindenki általánosít pláne a kisebbségekkel szemben, ezért nem tartom még mindig jó ötletnek egy ilyen létre jöttét"
Az emberek többsége idióta. Ez miért kellene hogy befolyásolja a művészetet? Vagy te most komolyan (például) közvélemény-kutatáshoz kötnéd annak kiderítését, hogy kollektíve megértünk-e már a gúnyba hajló kritikai alkotásokra vagy várjuk még pár évet? Vagy mégis hogy a faszba' képzeled ezt?
"Nem...persze, ezt sem mondtam, de aki ennek az egésznek helyet adott, nah az sem a tipikus palesztin menekült...nem kell játszani itt az ártatlant, nagyon jól tudjuk, miről van itt szó..."
http://www.youtube.com/watch?v=eBPqksG9nbA