1: Megvárod, míg a gyerek elmegy az ajtóig. Ajtónál , fent ott egy koala a gombában, katt rá, utána előjön ey zsinór, húzd meg, és az ajtón ott lesz a kód. Ajtó melettii izébe ezt kell beírni. Ha megvagy, fogasd el a kereket, és bemehetsz. Ha elalszik a lámpa húzd meg megint a zsínórt. (
2: Hapsi meletti karikára katt. Katt jobboldali vonalkára, denevér átmegy bal oldalra. Katt OFFra, majd bal oldali vonalkára, denevér visszajön. Denevér melett van egy kis kampó, húzd bele a dnevértől jobbra lévő kis iébe. Jobb vonalkára katt, utána dobozra és JIPÍÍÍ!! (LANOVKA)
3: Gyerekre katt, erre belehugyozik a kis kádba ( O.o ) béka elmegy, vár, míg a virágok felélednek. Elsőnek balról a tetejére katt és ugri-bugri. Várd meg míg lemegy a képernyő, a szkilában látható pasi szájából tobozt kivenni, és a kakukkos (izé szamaras) óra alján lévő zsínórra húzi. Órának nagymutatójára katt párszor, amíg egyészet nem mutat. Szamár előjön párszor, csávókám ráugrik. A fóka arcó idős csávónak van a kezében egy magnó, állísd be a jobb alsót, hangerőt nyomasd fel maxra, ha már felemelkedett. Ha megtette job keze meletti zsebre katt, kiesik kulcs, zárba betesz. Főhös elszáguld házi készítésű repülő izjén, és hihetetlenül örül magának. (STROMODED)
4: Hösünket megette egy krokodil, a hegyek között. Milyen irónikus. (nem látom igazán benne az iróniát, de jól hangzik, gondoltam elsütöm :) Jobb oldalt fent, van narancssárga csap, megereszt, jön víz hurrá. Megvár míg teli nyomja azt a virágizébizét, ha megvan , bal oldali csapot a középen lévő szivattyóból megnyit. Jobb oldai csap is megnyit. Megint bal, szivattyó tetjén lévő gomba alakú dolgot felhúzod levegőbe, elendeged, és elvileg ha jól csináltuk darazsak előjönnek megmentve hősünket a krokodil fogai közül. Katt csávókám barkácsolt (mostmár) vizijárműjére, és élvézzük a tájat, míg ő szépen itthgy minket. (MASOZRAVKY)
5. Jön kövi kép, csávókám át akar menni a NO ENTRY (magyaul nem lehet belépni oda) felirattal rendelkező rácsos kapun. Ez is egy született Einstein. Jóvan segítsünk neki, de mi nem vagyunk elég erősek arra, hogy lenyomjuk a kaput nyitó kart. Erre jön egy Tukán madár, és minden t megold helyettünk. Elsőzör kattintsunk egyet a Kolibrire, beporozza a virágot , amiből 1 darab szamóca lesz. Tukán madár előjön fészkéből, és egy laza mozdulattal feldobja a levegőbe (trükközik is figyeld má :D) Amikor Tukn madár odanyúl az 1 szem gyümölcsért, felette lévő kis gazra katt, hirtlen, ha nem sikerült poroztasd be megint a virágot (kis idő múlva visszanő, érdekes, hogy milyen gyorsan nő, de nem szárad el) No, ha sikerült Tukán madár eléggé meg lesz lepődve, megáll fizikatudása, elbambul. Katt a gyümölcsöt görcsösen tartó fogas gazra,madár beleesik cserépbe, lenyomja kart, zuppp. (TUKAN)
6. Utcsó pálya. Vmi gonosz ember, madár, krokodil, vagy idegen bezárta hösünk szerelmét, partnerét vagy gondolj amire akarsz,egy kis üveg ketrecbe. Célünk kiszabadítani hösünk barátrát, kedvesét vagy akármilyét a ketrecből, börtönből valamiből, és boldogan lni tovább a HALUZ 3 kijöveteléig. Szal, üvegbúrára katt, hősünk kijön vizigépéből, és elkezd csodálkozni a látványban. Most jön a nehéz rész. Hősüntől jobbra van egy kancsó, kicsivel felette pedig egy robotkar és egy piros gömb, labda, golyó stb. Cél: Meglendíteni a kancsót, és beleejteni a labdát. Először robotkarra katt majd utána egyből kancsóra. Lehet próbálkozni végtelenségig egyszer csak összejön. Ha sikerült, gombáról lejön vmi üvegkacsó, felette lévő légyre katt. Elindul repked kicsit körbe körbe majd landol a gombán. Ha ot van bal felső sarokban lévő Kaméleon szemére katt, rákapaszkodik gombára, lehúzza magát, üvegbúra lejön imádott kedvesről, hű barátról, és ennyi. Mr. Természet HULK megfogja hősünket, eldobja a pics.. izé , a húspiacra, és kiírja a játék hogy vegyük meg teljes verziót. Már rákerestem neten, egyenlőre nem nagy sikerrel , majd ha megtalálom belinkelem. (RAFFLESIA)
További szép játékot, ha vki megtalálja teljes verziót, íja be, érdekel:D Nah bb all.
1: Megvárod, míg a gyerek elmegy az ajtóig. Ajtónál , fent ott egy koala a gombában, katt rá, utána előjön ey zsinór, húzd meg, és az ajtón ott lesz a kód. Ajtó melettii izébe ezt kell beírni. Ha megvagy, fogasd el a kereket, és bemehetsz. Ha elalszik a lámpa húzd meg megint a zsínórt. (
2: Hapsi meletti karikára katt. Katt jobboldali vonalkára, denevér átmegy bal oldalra. Katt OFFra, majd bal oldali vonalkára, denevér visszajön. Denevér melett van egy kis kampó, húzd bele a dnevértől jobbra lévő kis iébe. Jobb vonalkára katt, utána dobozra és JIPÍÍÍ!! (LANOVKA)
3: Gyerekre katt, erre belehugyozik a kis kádba ( O.o ) béka elmegy, vár, míg a virágok felélednek. Elsőnek balról a tetejére katt és ugri-bugri. Várd meg míg lemegy a képernyő, a szkilában látható pasi szájából tobozt kivenni, és a kakukkos (izé szamaras) óra alján lévő zsínórra húzi. Órának nagymutatójára katt párszor, amíg egyészet nem mutat. Szamár előjön párszor, csávókám ráugrik. A fóka arcó idős csávónak van a kezében egy magnó, állísd be a jobb alsót, hangerőt nyomasd fel maxra, ha már felemelkedett. Ha megtette job keze meletti zsebre katt, kiesik kulcs, zárba betesz. Főhös elszáguld házi készítésű repülő izjén, és hihetetlenül örül magának. (STROMODED)
4: Hösünket megette egy krokodil, a hegyek között. Milyen irónikus. (nem látom igazán benne az iróniát, de jól hangzik, gondoltam elsütöm :) Jobb oldalt fent, van narancssárga csap, megereszt, jön víz hurrá. Megvár míg teli nyomja azt a virágizébizét, ha megvan , bal oldali csapot a középen lévő szivattyóból megnyit. Jobb oldai csap is megnyit. Megint bal, szivattyó tetjén lévő gomba alakú dolgot felhúzod levegőbe, elendeged, és elvileg ha jól csináltuk darazsak előjönnek megmentve hősünket a krokodil fogai közül. Katt csávókám barkácsolt (mostmár) vizijárműjére, és élvézzük a tájat, míg ő szépen itthgy minket. (MASOZRAVKY)
5. Jön kövi kép, csávókám át akar menni a NO ENTRY (magyaul nem lehet belépni oda) felirattal rendelkező rácsos kapun. Ez is egy született Einstein. Jóvan segítsünk neki, de mi nem vagyunk elég erősek arra, hogy lenyomjuk a kaput nyitó kart. Erre jön egy Tukán madár, és minden t megold helyettünk. Elsőzör kattintsunk egyet a Kolibrire, beporozza a virágot , amiből 1 darab szamóca lesz. Tukán madár előjön fészkéből, és egy laza mozdulattal feldobja a levegőbe (trükközik is figyeld má :D) Amikor Tukn madár odanyúl az 1 szem gyümölcsért, felette lévő kis gazra katt, hirtlen, ha nem sikerült poroztasd be megint a virágot (kis idő múlva visszanő, érdekes, hogy milyen gyorsan nő, de nem szárad el) No, ha sikerült Tukán madár eléggé meg lesz lepődve, megáll fizikatudása, elbambul. Katt a gyümölcsöt görcsösen tartó fogas gazra,madár beleesik cserépbe, lenyomja kart, zuppp. (TUKAN)
6. Utcsó pálya. Vmi gonosz ember, madár, krokodil, vagy idegen bezárta hösünk szerelmét, partnerét vagy gondolj amire akarsz,egy kis üveg ketrecbe. Célünk kiszabadítani hösünk barátrát, kedvesét vagy akármilyét a ketrecből, börtönből valamiből, és boldogan lni tovább a HALUZ 3 kijöveteléig. Szal, üvegbúrára katt, hősünk kijön vizigépéből, és elkezd csodálkozni a látványban. Most jön a nehéz rész. Hősüntől jobbra van egy kancsó, kicsivel felette pedig egy robotkar és egy piros gömb, labda, golyó stb. Cél: Meglendíteni a kancsót, és beleejteni a labdát. Először robotkarra katt majd utána egyből kancsóra. Lehet próbálkozni végtelenségig egyszer csak összejön. Ha sikerült, gombáról lejön vmi üvegkacsó, felette lévő légyre katt. Elindul repked kicsit körbe körbe majd landol a gombán. Ha ot van bal felső sarokban lévő Kaméleon szemére katt, rákapaszkodik gombára, lehúzza magát, üvegbúra lejön imádott kedvesről, hű barátról, és ennyi. Mr. Természet HULK megfogja hősünket, eldobja a pics.. izé , a húspiacra, és kiírja a játék hogy vegyük meg teljes verziót. Már rákerestem neten, egyenlőre nem nagy sikerrel , majd ha megtalálom belinkelem. (RAFFLESIA)
További szép játékot, ha vki megtalálja teljes verziót, íja be, érdekel:D Nah bb all.