Most miért kell ilyen elítélőnek lenni? Jó kis film lesz ez, pár apró bakit javítanak és borítékolható a kasszasiker.
Pl a háttérben az az épület, na az egész hitelesen játszott. Nekem teljesen átjött, hogy ő egy igazi romos gyárterület. Az autók még gyakorolhatnának kicsit, nem állt jól nekik ez a stílus. Pl Hondán látszik kicsit az igyekezet, de a Good Year festés egy ekkora volumenü mozihoz már kevés, ennél több kell. De tény, hogy családi vígjátékokban még mindig odateszi magát. Mindenesetre nem sok jövőt jósolok neki a műfajban. Toyota is elég szürke egér volt, semmi érzést nem vitt bele a játékába... kicsit karakteresebben puffanhatott volna az ajtaja becsapódáskor.
Engem még egyébként a térkövezés is meggyőzött. Kevés talaj tud ma már ilyen hitelesen alakítani, sőt, legtöbbször már csak CGI az egész, üdítő volt látni egy kis valódi követ a vásznon, bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy a páfrányt én nem szerződtettem volna ebbe a filmbe.
Mindent összevetve annyira nem lenne rossz, persze kell még rajta dolgozni, viszont a legfontosabb, hogy a négy homo sapienst és Johnny Goldot vágják ki a képből, mert belerondítanak az épület, a gyárkémény, a talaj és az autók színészi munkájába. Idióta statiszták, mindig bemásznak a kamera elé... Szerintem egyébként is a gyárkémény nyújtotta a legjobb alakítást, nem hiába a 3 oscar, mindig is ő volt a kedvencem :)
Pl a háttérben az az épület, na az egész hitelesen játszott. Nekem teljesen átjött, hogy ő egy igazi romos gyárterület. Az autók még gyakorolhatnának kicsit, nem állt jól nekik ez a stílus. Pl Hondán látszik kicsit az igyekezet, de a Good Year festés egy ekkora volumenü mozihoz már kevés, ennél több kell. De tény, hogy családi vígjátékokban még mindig odateszi magát. Mindenesetre nem sok jövőt jósolok neki a műfajban. Toyota is elég szürke egér volt, semmi érzést nem vitt bele a játékába... kicsit karakteresebben puffanhatott volna az ajtaja becsapódáskor.
Engem még egyébként a térkövezés is meggyőzött. Kevés talaj tud ma már ilyen hitelesen alakítani, sőt, legtöbbször már csak CGI az egész, üdítő volt látni egy kis valódi követ a vásznon, bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy a páfrányt én nem szerződtettem volna ebbe a filmbe.
Mindent összevetve annyira nem lenne rossz, persze kell még rajta dolgozni, viszont a legfontosabb, hogy a négy homo sapienst és Johnny Goldot vágják ki a képből, mert belerondítanak az épület, a gyárkémény, a talaj és az autók színészi munkájába. Idióta statiszták, mindig bemásznak a kamera elé... Szerintem egyébként is a gyárkémény nyújtotta a legjobb alakítást, nem hiába a 3 oscar, mindig is ő volt a kedvencem :)