az mindegy, hogy nem önmagában említed-e vagy sem
a szegénység nem mindekinél vált ki neveletlenséget, igénytelenséget, bűnöző életmódot
létezik tisztes szegénység
ha valakinek kevés van az régen és a többségi társadalom esetében még manapság is hangsúlyos többség
nem lopáshoz fejleszti a kézügyességét
hanem megkapálja a háztájit, és enni ad hajnal ötkor a tyúkoknak, az egy-két malacnak (az már nem mindenütt van)
csak a háztájit felszedik éjszaka,
(és jó ha csak felszedik és nem mennek be végül csak "kétezeré" agyonverni a háziakat)
a tyúkokat (tojót, amit a tojásért tartanak, nem a rövid ideig tartó húsért!) ellopdossák
ahogy a kerti szerszámokat is. és nem földet művelni..
mindezen felül tiszteletlenek, szemtelenek.
"Amit a cigány etnikumúak bűnelkövetési szokásairól írsz, az szintén szocializáció következménye"
jobban mondva nem-szocializáció.
"Egy putriban lakó írástudatlan nem fog adót csalni."
mondjam azt erre, hogy hurrá? ott nézed el ezt az egész dolgot, hogy azt gondolod, hogy itt "endlösung" van készülőben a cigányoknak, akiknek a tudásvágyát, pozitív társadalmi szerepvállalását kizárólag a csúnya-rasszista-"nem-roma" fekete-autós-fekete kabátos gárdistákokkal cinkosan összekacsintó többségi társadalom akadályozza meg erőnek erejével.
"A csoportos elkövetés szintén szocializáció eredménye, hiszen jellemzően nagyobb közösségeket érintenek kis területen belül azonos életkörülmények, a csoportos életmód meg egyfajta emberi ösztön, logikusan következik, hogy összeállnak."
tűnjön akármennyire kirekesztőnek, akkor is tény: mentül több cigány él egy fedél alatt és ez 2-3 cigány/nm. még rokonlátogatás nélkül is 20-an vannak10 nm-re (ha nagyobb tér van, több hely jut az udvarnak arra a sarkára szarni, szemetelni - amit aztán egy bontot/lopott ajtó odatámasztásával "védenek" a széltől(?)..
kihaló zsákfalvakban idős embereket nem látni lopni.
"Az összefüggések sorozata: A cigány etnikumúak között arányaiban több a szegény, iskolázatlan és kulturálatlan ember. Az ilyen emberek bűnelkövetésre adják a fejüket, lehetőségeikhez mérten csekély képességeket igénylő bűncselekmények formájában."
ez egy az egyben egy uborkás/kenyeres ténymegállapításra hajaz. a módszertan legalábbis azonos. mindenki meghalt, sőt kijelenthető, hogy meg fog halni, aki evett már kenyeret/uborkát. ebből következően a kenyér, az uborka egy nagyon veszélyes, toxikus élelmiszer, aminek a fogyasztása erősen ellenjavallott..
"A következtetés még mindig az, hogy a minden etnikumban előforduló csoportos garázdaság azért fog nagyobb arányban előfordulni a cigányok között, mert ők élnek nagyobb arányban olyan életkörülmények között és kulturális közegben"
a tigrist kiviheted a dzsungelből, de a dzsungelt nem viheted ki a tigrisből - ez a még kázmér és huba által is "megénekelt" alapigazság. éppen nemrégiben ítélték ezúttal letöltendőre a Fesztbaum Béla meglopásával tettenért cigány muzsikus család sarját.. vagy. édesapám csoportjában dolgozott egy cigány hegesztő. jó munkás volt. és nem ivott, ellentétben sok másik "dolgozóval"! így meg volt becsülve, meg volt fizetve, senki nem foglalkozott azzal, hogy cigány. (ha normálisan viselkedik senki nem áll hozzá(juk) negatívan. aki ismeretlenül igen, azt meg elzavarták /elzavarják, elzavarnák még ma is/ a náthásba.) ellenben kukázni járt.. csak úgy túrta a száraz kenyeret a konténerbe térdig behajolva..
"Az általad leírt, amúgy logikusan levezethető bűnözési arányokat a cigánybűnözés kifejezéssel dobálózók jó része nem is érti."
nem támadási szándékból írom, de nemcsak ők nem értik.. és azt hiszem az általad említettek inkább jottányi esélyt nem hagynának lopásra; miközben az ellentettjeik meg szélesre tárnák a kapukat, mondván csúnya dolog a kirekesztés. nem csúnya az, ha vadállatias tolvajt, gyilkost, civilizálatlan trógert rekesztenek ki.* az a baj szernitem, hogy nincs cigánynál látható nem is igazán középosztály, hanem a két véglet közé szorult szélesebb középen álló osztály. csak a felheccelt és/vagy putris, és/vagy bűnöző cigányok meg a magukat értelmiséginek valló, szintén agyontutujgatott cigányok, aminek éppen az a rétege áll ki visítva a bűnöző késelő cigányok mellett és a többségi társadalom ellen, amelyik kikéri magának, ha őt nem romának "híjják". van magyar és bizonyhogy zsidó fehérgalléros bűnöző, de van egy széles normakövető és egy inkább követő réteg mielőtt a társadalmi tartós fizetési felhőkarcolón belül a fehérgallérosoktól leérünk a társadalom alján elhelyezkedő, de annak nem éppen építő alapját képező gyilkosok pinceszintjére.
úgy elkapatva a cigányok még nem voltak mint ma és maholnap..
*ha nem jön be a tipp, hogy cigány az elkövető. akkor le kell írni azt is. de ne legyen az, hogy "fiatalok" késeltek, raboltak, gyilkoltak erőszakoltak, magyarok futtattak, vertek svájcban magyar prostikat. és lehetne sorolni. az ilyen pol-flashmobokat (mobnak- mob..) meg hanyagolni kéne; mert valahogy mindig gyilkos cigány elkövetőkért sikeredik a nagypofájú ötekerből, rózsadombról szervezett rettegve-gyűlölködve kiállás. patai jauzsika mellett is, hogy kiálltak, a tűrhetetlen rásszizmus okán.. miközben cigány szúrt cigányt. és utóbb a jauzsika sem hegedülni tanult, hanem bokszolni (aranyra hajtott az is, mint az összes falból, kiprovokálatlan verekedésrt raj-ongó..).
a szegénység nem mindekinél vált ki neveletlenséget, igénytelenséget, bűnöző életmódot
létezik tisztes szegénység
ha valakinek kevés van az régen és a többségi társadalom esetében még manapság is hangsúlyos többség
nem lopáshoz fejleszti a kézügyességét
hanem megkapálja a háztájit, és enni ad hajnal ötkor a tyúkoknak, az egy-két malacnak (az már nem mindenütt van)
csak a háztájit felszedik éjszaka,
(és jó ha csak felszedik és nem mennek be végül csak "kétezeré" agyonverni a háziakat)
a tyúkokat (tojót, amit a tojásért tartanak, nem a rövid ideig tartó húsért!) ellopdossák
ahogy a kerti szerszámokat is. és nem földet művelni..
mindezen felül tiszteletlenek, szemtelenek.
"Amit a cigány etnikumúak bűnelkövetési szokásairól írsz, az szintén szocializáció következménye"
jobban mondva nem-szocializáció.
"Egy putriban lakó írástudatlan nem fog adót csalni."
mondjam azt erre, hogy hurrá? ott nézed el ezt az egész dolgot, hogy azt gondolod, hogy itt "endlösung" van készülőben a cigányoknak, akiknek a tudásvágyát, pozitív társadalmi szerepvállalását kizárólag a csúnya-rasszista-"nem-roma" fekete-autós-fekete kabátos gárdistákokkal cinkosan összekacsintó többségi társadalom akadályozza meg erőnek erejével.
"A csoportos elkövetés szintén szocializáció eredménye, hiszen jellemzően nagyobb közösségeket érintenek kis területen belül azonos életkörülmények, a csoportos életmód meg egyfajta emberi ösztön, logikusan következik, hogy összeállnak."
tűnjön akármennyire kirekesztőnek, akkor is tény: mentül több cigány él egy fedél alatt és ez 2-3 cigány/nm. még rokonlátogatás nélkül is 20-an vannak10 nm-re (ha nagyobb tér van, több hely jut az udvarnak arra a sarkára szarni, szemetelni - amit aztán egy bontot/lopott ajtó odatámasztásával "védenek" a széltől(?)..
kihaló zsákfalvakban idős embereket nem látni lopni.
"Az összefüggések sorozata: A cigány etnikumúak között arányaiban több a szegény, iskolázatlan és kulturálatlan ember. Az ilyen emberek bűnelkövetésre adják a fejüket, lehetőségeikhez mérten csekély képességeket igénylő bűncselekmények formájában."
ez egy az egyben egy uborkás/kenyeres ténymegállapításra hajaz. a módszertan legalábbis azonos. mindenki meghalt, sőt kijelenthető, hogy meg fog halni, aki evett már kenyeret/uborkát. ebből következően a kenyér, az uborka egy nagyon veszélyes, toxikus élelmiszer, aminek a fogyasztása erősen ellenjavallott..
"A következtetés még mindig az, hogy a minden etnikumban előforduló csoportos garázdaság azért fog nagyobb arányban előfordulni a cigányok között, mert ők élnek nagyobb arányban olyan életkörülmények között és kulturális közegben"
a tigrist kiviheted a dzsungelből, de a dzsungelt nem viheted ki a tigrisből - ez a még kázmér és huba által is "megénekelt" alapigazság. éppen nemrégiben ítélték ezúttal letöltendőre a Fesztbaum Béla meglopásával tettenért cigány muzsikus család sarját.. vagy. édesapám csoportjában dolgozott egy cigány hegesztő. jó munkás volt. és nem ivott, ellentétben sok másik "dolgozóval"! így meg volt becsülve, meg volt fizetve, senki nem foglalkozott azzal, hogy cigány. (ha normálisan viselkedik senki nem áll hozzá(juk) negatívan. aki ismeretlenül igen, azt meg elzavarták /elzavarják, elzavarnák még ma is/ a náthásba.) ellenben kukázni járt.. csak úgy túrta a száraz kenyeret a konténerbe térdig behajolva..
"Az általad leírt, amúgy logikusan levezethető bűnözési arányokat a cigánybűnözés kifejezéssel dobálózók jó része nem is érti."
nem támadási szándékból írom, de nemcsak ők nem értik.. és azt hiszem az általad említettek inkább jottányi esélyt nem hagynának lopásra; miközben az ellentettjeik meg szélesre tárnák a kapukat, mondván csúnya dolog a kirekesztés. nem csúnya az, ha vadállatias tolvajt, gyilkost, civilizálatlan trógert rekesztenek ki.* az a baj szernitem, hogy nincs cigánynál látható nem is igazán középosztály, hanem a két véglet közé szorult szélesebb középen álló osztály. csak a felheccelt és/vagy putris, és/vagy bűnöző cigányok meg a magukat értelmiséginek valló, szintén agyontutujgatott cigányok, aminek éppen az a rétege áll ki visítva a bűnöző késelő cigányok mellett és a többségi társadalom ellen, amelyik kikéri magának, ha őt nem romának "híjják". van magyar és bizonyhogy zsidó fehérgalléros bűnöző, de van egy széles normakövető és egy inkább követő réteg mielőtt a társadalmi tartós fizetési felhőkarcolón belül a fehérgallérosoktól leérünk a társadalom alján elhelyezkedő, de annak nem éppen építő alapját képező gyilkosok pinceszintjére.
úgy elkapatva a cigányok még nem voltak mint ma és maholnap..
*ha nem jön be a tipp, hogy cigány az elkövető. akkor le kell írni azt is. de ne legyen az, hogy "fiatalok" késeltek, raboltak, gyilkoltak erőszakoltak, magyarok futtattak, vertek svájcban magyar prostikat. és lehetne sorolni. az ilyen pol-flashmobokat (mobnak- mob..) meg hanyagolni kéne; mert valahogy mindig gyilkos cigány elkövetőkért sikeredik a nagypofájú ötekerből, rózsadombról szervezett rettegve-gyűlölködve kiállás. patai jauzsika mellett is, hogy kiálltak, a tűrhetetlen rásszizmus okán.. miközben cigány szúrt cigányt. és utóbb a jauzsika sem hegedülni tanult, hanem bokszolni (aranyra hajtott az is, mint az összes falból, kiprovokálatlan verekedésrt raj-ongó..).