A külömbség csak annyi, hogy ott már akkor kint vannak a hókotrók amikor elkezd esni a hó, és ha kell 0-24 ben tolják a havat, és véletlenül se várják meg amíg ráfagy az útra...
No meg, pl ausztriában minden jóravaló embernél télen ott a hólánc, és bizony ha havas az út, akkor kiszállnak és felteszik.
Mondjuk volt egy hasnonló poszt régen ahhol szintén hasonló helyzet alakult ki mint itt.... Ott van kb 10 ember+ bámészkodók+tv stáb... a médiát sikerült megvárni, de arra, hogy egy centivel lejjebb tolják a kocsikat nehogy még véletlenül más is beléjük menjen , már nem futotta idő... Télen csúszós úton vezetni megtanulni 1 ügy... sok esetben a tapasztalat még csak árt, mert bátrabbá tesz. De ésszel felérni a balesetveszélyt amik a feltorlódott kocsik okoznak, azért annyira nem ördöngősség.
Nem hogy egy fillért nem fizetnék nekik a biztosítók helyében, még az extra kárt is rájuk verném ami a kotróban keletkezett, mert ha csak fél órával számolok a riporter kiérkezéséig akkor is simán elkerülhető lett volna a kotrós baleset.
No meg, pl ausztriában minden jóravaló embernél télen ott a hólánc, és bizony ha havas az út, akkor kiszállnak és felteszik.
Mondjuk volt egy hasnonló poszt régen ahhol szintén hasonló helyzet alakult ki mint itt.... Ott van kb 10 ember+ bámészkodók+tv stáb... a médiát sikerült megvárni, de arra, hogy egy centivel lejjebb tolják a kocsikat nehogy még véletlenül más is beléjük menjen , már nem futotta idő... Télen csúszós úton vezetni megtanulni 1 ügy... sok esetben a tapasztalat még csak árt, mert bátrabbá tesz. De ésszel felérni a balesetveszélyt amik a feltorlódott kocsik okoznak, azért annyira nem ördöngősség.
Nem hogy egy fillért nem fizetnék nekik a biztosítók helyében, még az extra kárt is rájuk verném ami a kotróban keletkezett, mert ha csak fél órával számolok a riporter kiérkezéséig akkor is simán elkerülhető lett volna a kotrós baleset.